miejsca wykonania fotografii
|
zdjęcie 1 - Warstwa podbudowy z betonu asfaltowego ZR8L km 10+750 Trasy Głównej
|
zdjęcie 2 - Podbudowa z kruszywa łamanego ZR 8L km 10+300 Trasy Głównej
|
zdjęcie 3 - Warstwa mrozoochronna ZR8L km 10+100 str. lewa Trasy Głównej
|
zdjęcie 4 - Podbudowa z kruszywa łamanego Poszerzenie Trasy Głównej km 9+600 str. lewa
|
zdjęcie 5 - Podbudowa z kruszywa łamanego LO3L W. Głębocka
|
zdjęcie 6 - Podbudowa z kruszywa łamanego Poszerzenie Trasy Głównej km 9+600 str. prawa
|
zdjęcie 7 - Trasa Główna strona lewa km 7+100 – 8+300
|
zdjęcie 8 - Poszerzenie Trasy Głównej – okolice salonów samochodowych
|
zdjęcie 9 - Podpory obiektu – WŁ 1(A)
|
zdjęcie 10 - Poszerzenie jezdni w pasie rozdziału km 6+000 – 6+500
|
zdjęcie 11 - Poszerzenie jezdni w pasie rozdziału oraz palownica - okolice Annapola
|
zdjęcie 12 - Konstrukcja stalowa z deskowaniem - Obiekt 46T
|
zdjęcie 13 - Pierwsze przęsło estakady 3T
|
zdjęcie 14 - Podpora nr 1
|
zdjęcie 15 - styk 46T z 4T
|
zdjęcie 16 - Zachodni koniec estakad
|
zdjęcie 17 - Podbudowa WMS
|
zdjęcie 18 - Podbudowa WMS
|