WRZESIEŃ 2010

km 1+000 Trasa zasadnicza – stabilizacja cementem na miejscu

km 1+000 Trasa zasadnicza – stabilizacja cementem na miejscu

WD-1 podpora od strony Warszawy

WD-1 podpora od strony Warszawy

WD-1 widok w kierunku S6

WD-1 widok w kierunku S6

WD-7 i WD-8 podpory obiektów

WD-7 i WD-8 podpory obiektów

estakada WE-1 – widok w stronę Obwodnicy Trójmiasta

estakada WE-1 – widok w stronę Obwodnicy Trójmiasta

estakada WE-1 – widok w stronę Warszawy

estakada WE-1 – widok w stronę Warszawy

km 13 + 000 trasy zasadniczej – umocnienie rowu K-1

km 13 + 000 trasy zasadniczej – umocnienie rowu K-1

km 1+000 Trasa zasadnicza – widok w stronę Warszawy

km 1+000 Trasa zasadnicza – widok w stronę Warszawy

km 2+900 Trasa zasadnicza – widok w stronę Warszawy (w dali estakada)

km 2+900 Trasa zasadnicza – widok w stronę Warszawy (w dali estakada)

km 6+000 przebudowa linii energetycznych najwyższych napięć

km 6+000 przebudowa linii energetycznych najwyższych napięć

km 7+400 wał rzeki Motławy – wykonywanie przesłony bentonitowej

km 7+400 wał rzeki Motławy – wykonywanie przesłony bentonitowej

most M-1 zabetonowany fundament podpory nr 3

most M-1 zabetonowany fundament podpory nr 3