WRZESIEŃ 2010

 

W miesiącu wrześniu przeprowadzono następujące prace::

 

 Roboty drogowe

 - kontynuowano roboty ziemne na trasie zasadniczej na odcinku od km 0+000 do km 2+964 oraz na drogach zjazdowo – rozprowadzających DZRP i DZRL oraz na węźle „Straszyn”,

- wykonano formowanie kolejnych warstw nasypu w km 0+056 do 2+934, łącznie 26 tyś m3,

- na łącznicy Węzła „Straszyn” wykonano warstwy nasypu 6 do 3 - 1600 m3 i zbrojenie geosiatką,

- wykonano stabilizację dna wykopu - km 0+900 do1+500 – 8200 m2,

- wykonananie warstwy odsączającej – km 0+300 do 0+550 – 8140 m2,

- wykonano platformę roboczą pod dreny VD w km17+400 do 17+520  oraz platformę roboczą pod kolumny CMC w km 7+350 do 7+450 ; 16+510 do 16+670,

- wykonano warstwy nasypu przeciążającego na odcinkach w km 8+850 do 14+750,

- wykonano wzmocnienie metodą kolumn betonowych CMC na odcinkach w km 5+700 do 16+630,

- wykonano wzmocnienie metodą drenów pionowych VD w km 14+620 do 14+790 oraz w km 17+250 do 17+420,


Roboty mostowe

WD-1

- wykonano połowę korpusu przyczółka podpory nr 2.

 WD-2

- wykonano korpus przyczółka podpory nr 1 i 3.

 WD-7

- wykonano oczep podpory nr 1 i 3 oraz izolację i zasypkę fundamentów.

 WD-8

- wykonano przyczółek podpór oraz izolację i zasypkę fundamentów.

 Estakada WE-1

- wykonywano roboty palowe, fundamenty, filary i oczepy podpór.

- przy budowie łącznic estakady wykonywano fundamenty i filary podpór.

 M-1

- wykonano zbrojenie i zabetonowano fundament podpory nr 3 i 4.

 

Roboty energetyczne

- usunięto kolizje: 222-222A-223,

- wykonano przełożenie linii 400 kV.

 

Roboty melioracyjne

- rozpoczęto umocnienie kiszką faszynową rowów odwadniających,

- kontynuowano wykonanie przepustów drogowych,

- kontynuowano przebudowę wału przeciwpowodziowego rzeki Motławy,

- zakończono wykonanie przesłony bentonitowej na wale przeciwpowodziowym rzeki Motławy.


Roboty teletechniczne:

- kontynuowano usunięcie kolizji teletechnicznych i kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR.

 

Roboty pozostałe:

- prowadzono pracę nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej oraz paliwowej,

- zakończono prace związane z przebudową sieci trakcyjnej na linii kolejowej nr 226 Pruszcz Gdański-Gdańsk Port Północny.

 

Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec września wyniosło 24,35% Kwoty Kontraktowej.
Do końca września upłynęło
35%  Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).