WRZESIEŃ 2010
W miesiącu wrześniu przeprowadzono następujące prace::
Roboty drogowe
- kontynuowano roboty ziemne na trasie zasadniczej na odcinku od km 0+000 do km 2+964 oraz na drogach zjazdowo – rozprowadzających DZRP i DZRL oraz na węźle „Straszyn”,
- wykonano formowanie kolejnych warstw nasypu w km 0+056 do 2+934, łącznie 26 tyś m3,
- na łącznicy Węzła „Straszyn” wykonano warstwy nasypu 6 do 3 - 1600 m3 i zbrojenie geosiatką,
- wykonano stabilizację dna wykopu - km 0+900 do1+500 – 8200 m2,
- wykonananie warstwy odsączającej – km 0+300 do 0+550 – 8140 m2,
- wykonano platformę roboczą pod dreny VD w km17+400 do 17+520 oraz platformę roboczą pod kolumny CMC w km 7+350 do 7+450 ; 16+510 do 16+670,
- wykonano warstwy nasypu przeciążającego na odcinkach w km 8+850 do 14+750,
- wykonano wzmocnienie metodą kolumn betonowych CMC na odcinkach w km 5+700 do 16+630,
- wykonano wzmocnienie metodą drenów pionowych VD w km 14+620 do 14+790 oraz w km 17+250 do 17+420,
Roboty mostowe
WD-1
- wykonano połowę korpusu przyczółka podpory nr 2.
WD-2
- wykonano korpus przyczółka podpory nr 1 i 3.
WD-7
- wykonano oczep podpory nr 1 i 3 oraz izolację i zasypkę fundamentów.
WD-8
- wykonano przyczółek podpór oraz izolację i zasypkę fundamentów.
Estakada WE-1
- wykonywano roboty palowe, fundamenty, filary i oczepy podpór.
- przy budowie łącznic estakady wykonywano fundamenty i filary podpór.
M-1
- wykonano zbrojenie i zabetonowano fundament podpory nr 3 i 4.
Roboty energetyczne
- usunięto kolizje: 222-222A-223,
- wykonano przełożenie linii 400 kV.
Roboty melioracyjne
- rozpoczęto umocnienie kiszką faszynową rowów odwadniających,
- kontynuowano wykonanie przepustów drogowych,
- kontynuowano przebudowę wału przeciwpowodziowego rzeki Motławy,
- zakończono wykonanie przesłony bentonitowej na wale przeciwpowodziowym rzeki Motławy.
Roboty teletechniczne:
- kontynuowano usunięcie kolizji teletechnicznych i kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR.
Roboty pozostałe:
- prowadzono pracę nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej oraz paliwowej,
- zakończono prace związane z przebudową sieci trakcyjnej na linii kolejowej nr 226 Pruszcz Gdański-Gdańsk Port Północny.
Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec września wyniosło 24,35% Kwoty Kontraktowej.
Do końca września upłynęło 35% Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).