WRZESIEŃ 2011

W miesiącu wrześniu 2011 roku przeprowadzono następujące prace:

Roboty drogowe

„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951
• Nasypy w ilości  9870 m3 , z czego:
- na Drodze Wojewódzkiej 222 -         5030  m3,
- na DD 1 -                                               2700 m3,
- na Trakcie Św. Wojciecha -                  550 m3,
- na S6 -                                                   1590 m3.
• Wykopy w ilości  2350  m3, z czego:
- na Rondzie Północnym -                    1150 m3,
- na WS DZRL  -                                     1200 m3.
• Warstwę odsączającą w ilości  1050 m3, z czego:
- na Trakcie Św. Wojciecha -                800  m3,
- na DZRP -                                              250  m3.
• Stabilizacja cementem w ilości 5850 m3, z czego:
- na Drodze Wojewódzkiej 222 -       2300  m3,
- na DZRP -                                            2100 m3,
- na DD 2 -                                                250 m3,
- na Trakcie Św. Wojciecha -              1200  m3.
• Uzupełnienie poboczy i pasa rozdziału na Trasie Zasadniczej, DZRP, DZRL.
• Profilowanie rowów i skarp na Trasie Zasadniczej, DL 1, DL 2, DL 3, DL 4.
• Wymiana gruntu na DZRL.
• Rozbiórka nawierzchni na DL 3 i DL 4.
• Odhumusowanie na DD 1.


„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860
• Platformy robocze w km: WD-7 droga gminna cześć południowa; 11+480 ÷ 11+510; część najazdu na WD5a 0+100 ÷  0+180;
• Nasypy przeciążające w km: węzeł Olszynka DL12 1+075 – 1+725 w-wa VII, VI;
• Nasypy zasadnicze km: 7+450 ÷ 7+550 w-wa 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6; 7+550 ÷ 7+750 w-wa 5, 4; 7+650 - 7+800 w-wa 3, 2; 7+800 ÷ 8+600 w-wa 1; 8+700 ÷ 8+840 w-wa 4, 3; węzeł Olszynka DL12 (trasa Sucharskiego) 1+075 -1+730 w-wa 3, 2, 1; węzeł Olszynka DL12 0+300 ÷ 0+350 w-wa 4, 3, 2; DL12 0+000÷0+200 w-wa 4; węzeł Olszynka DL1, DL2 0+000÷ 0+280 w-wa 2, 110+420 ÷ 10+460 w-wa 4; 15+280 ÷ 15+370 w-wa 3; 15+370 ÷ 15+420 w-wa 4, 3, 2; 15+850 ÷ 15+920 w-wa 1; 15+920 ÷ 16+065 w-wa 6, 5, 4, 3, 2, 1; 16+060 ÷ 16+100 w-wa 8, 7, 6, 5, 4; 16+100 ÷ 16+200 w-wa 3; 16+200÷ 16+270 w-wa 5, 4, 3; 16+490 ÷ 16+545 w-wa 2, 1; węzeł Przejazdowo rondo PN w-wa 4 i DK7 0+300 ÷ 0+350 w-wa 7, 8; węzeł Przejazdowo DL1 i 2 0+030 ÷ 0+140 warstwa 8, 7, 6; WD6 PN 0+078 ÷ 0+100 w-wa 5, 4, 3, 2, 1;
• Rozbiórka nasypów przeciążeniowych w km:; 10+460 -10+800; 11+100 ÷ 11+300; 12+200 ÷ 13+100; 13+350 ÷  14+000;
• Warstwa transmisyjna km: 6+500÷6+800 w-wa nr 3; 6+750 ÷ 6+830 w-wa nr 2; 6+900 ÷ 7+050 w-wa nr 1; 8+720 ÷ 8+850 w-wa nr 2; 10+420 ÷ 10+460 w-wa nr 2; 15+380 ÷ 15+430 w-wa nr 1; 16+065 ÷ 16+100 w-wa 2, 3, 4; 16+200 ÷ 16+270 w-wa nr 2, 3, 4; 16+490÷ 16+545 w-wa nr 1, 2; 16+685 ÷ 16+720 w-wa nr 1, 2; węzeł Olszynka: DL1 w-wa nr 2, 3; DL2 w-wa nr 2, 3; DL12 w-wa nr 1, 2; węzeł Przejazdowo: DL1, 2 w-wa 2, 3; DK7 0+300 ÷400 w-wa 1, 2, 3; węzeł Koszwały DL1 0+340 ÷ 0+450 w-wa nr 1; DL3, 4 0+130÷0+260 w-wa 1; najazd na obiekt WD-7 część północna;
• Wzmocnienie drenami VD w km: WO Dl12 1+075 ÷ 1+095; WD-6 0+050 ÷0+100; WD7 0+285 ÷ 0+360;
• Wzmocnienie kolumnami CMC w km: 11+495 ÷ 11+515; WP DK7 0+560 ÷ 0+595 oraz 0+630 ÷ 0+660; WD6 0+110 ÷ 0+185; WD6 0+140 ÷ 0+170; przyczółki obiektów WD-5 i 6;
• Warstwa mrozoochronna w km: 7+820 ÷ 8+600; 8+900 ÷ 9+900; 13+150 ÷ 13+350; 15+525 ÷ 15+850;
• Warstwa stabilizowana cementem w km: 16+800 ÷ 17+150.


Roboty mostowe
WD-1
• wykonano 80% ściany oporowej z gruntu zbrojonego za przyczółkami P-1 i P-2.

WD-2
• zabetonowano płytę górną skrzynki ustroju nośnego (III etap) – zaawansowanie całego przęsła 100%.

Estakada WE-1
• wykonano segmenty płyty: SI-16L, SI-16P, SI-17L, SI-17P, SI-18L, SI-18P, SI-19L, SI-19L, SIV-21L, SIV-21P, SIV-22L, SIV-22P, SIV-23L, SIV-23P, SVI-10L, SVI-10P, SVI-11L, SVI-11P,
• wykonano 250mb kap chodnikowych.

Łącznica L-3
• trwa montaż szalunków – zaawansowanie 80%.

WD-3
• zabetonowano ustrój nośny,
• trwa wykonywanie ściany oporowej z gruntu zbrojonego za przyczółkami - zaawansowanie 80%.

M-1
• wykonano segmenty ustroju nośnego: S2L i S2P.
   
WD-4
• wykonano szalunki ustroju nośnego 100%,
• trwa montaż zbrojenia ustroju nośnego – zaawansowanie 80%.

WD-5a
• wykonano szalunki ustroju nośnego 100%,
• trwa montaż zbrojenia ustroju nośnego – zaawansowanie 90%.

WD-5
• trwa montaż szalunków ustroju nośnego – zaawansowanie 90%,
• trwa montaż zbrojenia ustroju nośnego – zaawansowanie 20%.

WD-6
• trwa montaż rusztowań szalunków ustroju nośnego – zaawansowanie 60%.

WD-7
• ułożono izolację przęsła pod kapami chodnikowymi,
• ustawiono dylatację,
• trwa wykonywanie ściany oporowej z gruntu zbrojonego za przyczółkiem nr 1.

WD-8
• zabetonowano płytę ustroju nośnego,
• zabetonowano wezgłowia łuku,
• wykonano pierwszy etap opuszczenia płyty przęsła,
• trwa wykonywanie ściany oporowej z gruntu zbrojonego wokół przyczółka nr 1.

Roboty energetyczne
• Układanie kabla oświetleniowego:
- Węzeł Straszyn: 3800m,
- Węzeł Straszyn - WS.DZRL: 600m,
- 16+800 - 17+150: 300m,   
- 16+800 - 15+500: 300m,
- 8+900-9+400: 300m,
- 7+800 - 8+400: 1200m,
- 9+000 - 9+300: 600m,
- Trakt Św. Wojciecha: 200m.

• Montaż fundamentów słupów oświetleniowych:
- Węzeł Straszyn: 40 szt,
- Trakt Św. Wojciecha: 14 szt.

Roboty melioracyjne
W miesiącu wrześniu 2011 r. rozpoczęto następujące roboty:   
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur GRP Dn 600 mm na przepustach: P – 10h (km TZ 4 + 500), oraz P – 76h ( km TZ 3 + 800),
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,49 x 1,83 m na przepustach: P – 67h (km TZ 17 + 250)
• Wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów: rów RG -4.1 na Polderze Koszwały (km TZ 14 + 800).

W miesiącu sprawozdawczym kontynuowano wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych oraz wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów melioracyjnych.

Roboty teletechniczne
• kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR,
• kontynuowano usuwanie kolizji  T-4 i T-5 na Trakcie Św. Wojciecha, T-1a w Straszynie i T-9 w Koszwałach

Roboty pozostałe
• prowadzono prace nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.
• W dniu 26.09.2011r. komisja z udziałem przedstawicieli PKP PLK S.A. dokonała odbioru urządzeń ssp i oświetlenia przejazdu kolejowego w km 5,583 linii nr 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny.


Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec września wyniosło 61,10% Kwoty Kontraktowej.
Do końca września upłynęło 72,92%  Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).