STYCZEŃ 2012

W miesiącu styczniu 2012 roku przeprowadzono następujące prace:

Roboty drogowe
„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951

• Wykopy w ilości 1200 m3 na Trasie Zasadniczej.
• Rozbiórki nawierzchni 1400 m2 na Węźle Straszyn.
• Formowanie poboczy na Trakcie Św. Wojciecha.
• Profilowanie rowów i skarp na DW 222, DD6.
• Odhumusowanie trasy objazdu przy WS2 222.
• Naprawa dróg tymczasowych.

„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860

• Nasypy przeciążające w km: MOP w-wa II, I; węzeł Olszynka DL12 (Trasa Sucharskiego) 1+075 ÷ 1+725 w-wa V;
• Nasypy zasadnicze km: 5+714 ÷ 5+760 w-wa 6, 5; 6+780 ÷6+840 w-wa 4; 6+840 ÷ 7+020 w-wa 5, 4, 3; 7+020 ÷ 7+050 w-wa 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14; węzeł Olszynka DL12 0+760 ÷ 0+900 w-wa 13; węzeł Koszwały DL1 0+230 ÷ 0+266 w-wa 7, 6; węzeł Przejazdowo DK7, 0+300 ÷ 0+395 w-wa 7, 6, 5, 4, 3, 2; DK7 0+540 ÷ 0+600 w-wa 1;
• Rozbiórka nasypów przeciążeniowych w km:; 5+860 ÷ 6+420; 14+840 ÷ 15+275; węzeł Przejazdowo DL3 i DL4;
• Warstwa transmisyjna km: 6+400 ÷ 6+430 w-wy nr 1, 2; węzeł Przejazdowo strefy przejściowe na DL3i DL4 w-wa 1, 2; DK70+200 ÷0+235 oraz 0+500 ÷ 0+530 oraz 0+700 ÷0+740 w-wa nr 1; WD-6 strefa przy przyczółku w-wa nr 1, 2, 3; węzeł Koszwały DL4 strefa przejściowa w-wy nr 1, 2; DL1 strefa przejściowa w-wy nr 1, 2;
• Wzmocnienie kolumnami CMC km: najazdy na WD5a; 15+250 ÷15+285; węzeł Przejazdowo DL1, DL2 strefy przejściowe;
• Warstwa mrozoochronna w km: węzeł Olszynka DL12 0+300 ÷ 0+690; 11+600 ÷ 11+800; 16+550 ÷ 16+700;
• Warstwa stabilizowana cementem w km: 11+800 ÷ 12+150; 10+400 ÷ 10+500; 16+550 ÷ 16+700; węzeł Przejazdowo DL1, 2;
• Warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: 10+400 ÷ 10+950; 11+150 ÷11+500; 11+800 ÷ 12+100; 16+700 ÷ 16+870; 17+150 ÷ 17+300;
• Warstwa podbudowy z betonu asfaltowego: 8+540 ÷ 8+710; 10+380 ÷10+440; 10+500 ÷10+950; 16+735 ÷ 16+850; 17+130 ÷17+860.

Roboty mostowe


WD-1
• usunięto izolację pomostu
• wykonano izolacje na ściankach zaplecznych.

Estakada WE-1
• wykonano 1838 mb kap chodnikowych (zaawansowanie: kapa wąska 70,73%, kapa szeroka 56,96%).

M-1
• wykonano segmenty ustroju nośnego: S7L i S7P – nasuwka zakończona.
• Trwa montaż zbrojenia pylonów.
   
WD-4
• zabetonowano płytę przejściową przyczółka P-1.

WD-5
• rozebrano rusztowania przęsła.

WD-6
• trwa montaż ścian oporowych za przyczółkami.

WD-7
• wykonano ściany oporowe z gruntu zbrojonego (podpora P-3) – zaawansowanie 80%.


Roboty energetyczne
• Ułożenie kabla:
- 400m    16+500 - 16+700
- 360m    11+620 - 11+800

• Montaż fundamentów:
- 20 szt. węzeł Straszyn
- 40 szt. Koszwały

• Montaż słupów oświetleniowych:
- 30 szt. WS_DZRP, WS_DZRL
- 60 szt. Węzeł Straszyn
- 10 szt. WD-2, WD-3


Roboty melioracyjne
W miesiącu styczniu 2012 r. rozpoczęto następujące roboty:   
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur karbowanych o wym. 1,84 x 1,39 m na przepuście P – 33, w Przejazdowie (km TZ 11 + 400),
• Umocnienie materacami gabionowymi skarp przepustów: P - 20h, P - 32h, P - 33h, P - 34h, P - 74h, P – 18B, P – 24,
• Szalowanie, zbrojenie i betonowanie oczepu żelbetowego na lewym i prawym brzegu Kanału Raduni. Wykonywanie okładziny z kamienia granitowego.
• Wykonanie filtra odwrotnego oraz zasyp z zagęszczeniem pospółką na lewym brzegu Kanału Raduni od strony gruntu.
• Wykonano zasyp z zagęszczeniem piaskiem gliniastym na prawym brzegu Kanału Raduni od strony gruntu.
   
W miesiącu sprawozdawczym kontynuowano następujące roboty:
• wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych,
• umocnienie materacami gabionowymi skarp przepustów,
• wykop oraz umocnienie kiszką faszynową i płytami betonowymi typu „MEBA” rowów melioracyjnych.
 

Roboty teletechniczne
• Kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR.
• Kontynuowano usuwanie kolizji  T-5 (etap drugi). 
• Kontynuowano roboty związane z usunięciem uszkodzeń na wybudowanej kanalizacji teletechnicznej TPSA, NETII, TRISTAR na „Węźle Lipce”.

Roboty pozostałe
• Prowadzono prace nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.
• Zakończono prace porządkowe i odbudowę skarpy nasypu kolejowego w rejonie zdemontowanych podpór tymczasowych estakady WE-1 w km 321,767 linii kolejowej Warszawa – Gdańsk.

Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec stycznia wyniosło 75% Kwoty Kontraktowej.
Do końca stycznia upłynęło 83,33%  Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).