STYCZEŃ 2011

W miesiącu styczniu przeprowadzono następujące prace:

Roboty drogowe

„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951:
- w styczniu 2011 r. ze względu na spadki temperatury powietrza sięgające w nocy do -10°C zalecono całkowite wstrzymanie wykonania nasypów na Wysoczyźnie.
- w II połowie stycznia ze względu na wzrost temperatur wykonywano nasypy na łącznicach WS1, DL3 i DL4 w ilości 8700 m3.
 
„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860:

W styczniu 2011 r. wykonano:
- platformy w km 6+780÷7+050; 14+860÷14+930; WP_DL_226 0+055÷0+200,
- nasypy zasadnicze w km WP_DL_4 0+100÷0+200 (warstwa 1 i 2); WP_DL_1 0+240÷0+409, 5 (warstwa 2); 11+600÷11+850 (warstwa 2 i 3); 14+600÷14+800 (warstwa 4); 17+250 ÷17+500 (warstwy 1; 2; 3),
- nasypy przeciążeniowe w km 5+860 - 6+420 (warstwa VII i VIII); 10+000÷10+050 (warstwa I i II); 10+050 ÷ 10+340 (warstwy IV; III; II); 10+460÷10+800 (warstwa II
i III);  10+800 ÷ 10+950 (warstwa VI); 11+600 ÷ 11+850 (warstwa VII i VIII); 11+850 ÷12+200 (warstwa IX);  12+700   ÷13+100 (warstwy VIII; VII); 13+100 ÷ 13+500 (warstwa VIII )  WP_DL_3 0+000  ÷0+090 (warstwa VII); WP_DL_1 0+030  ÷0+150 (warstwa V); 16+250  ÷16+510 (warstwa II i I); WK_DL_1 0+430  ÷0+541 (warstwa II); WK_DL_2 0+025÷0+179 (warstwa VI); WK_DL_3 0+000÷0+120 (warstwa II); 17+250÷17+500 (warstwa VII);
- wzmocnienie podłoża metodą drenów pionowych VD 14+860÷14+930;
- wzmocnienie podłoża metodą kolumn CMC trwają prace na odcinkach 16+500÷16+600 (przy obiekcie WD7); 7+350÷7+450 (przy obiekcie M1).

Roboty mostowe

WD-1

- wykonano zbrojenie płyty w 100% - zalegający śnieg uniemożliwia betonowanie.

WD-4

Podpory nr 1L, 1P, 2L, 2P, 3L, 3P:
- wbito wszystkie pale prefabrykowane

WD-5a

- trwa wbijanie pali prefabrykowanych.

Estakada WE-1

- chudy beton B15 na podporach: 5L, 5P,
- fundamenty beton B40 na podporach: 5L, 5P,
- filary beton B40 na podporach: 38P, 39P, 42L, 42P,
- oczepy beton B40 na podporach: 38L, 38P, 39P, 42P, 52L, 55P, 56L, 58L,
- wykonano segmenty płyty: SII-4L, SII-4P, SII-5L, SII-5P, SII-6L, SII-6P, SIII-4L, SIII-5L, SIII-5P, SIII-6L, SIII-6P, SIV-1L, SIV-1P, SIV-2L, SIV-2P.

M-1

Podpora nr 2:
- zabetonowano filar (nitka lewa).
Podpora nr 3:
- zabetonowano filar (nitka lewa).
Podpora nr 4:
- zabetonowano przyczółek (nitka prawa).


Roboty energetyczne:

W styczniu 2011 r. wykonywano:
- montaż słupów, przygotowanie do przepięcia słupa nr 311 na linii Gdańsk – Grudziądz,
- wymiana uszkodzonego przewodu w sekcji 322 – 323,
- montaż słupów, przygotowanie do przepięcia słupa nr 311 na linii Gdańsk – Grudziądz,
- montaż i posadowienie słupa nr 13A na linii Gdańsk – Przejazdowo,
- prace przygotowawcze na linii po nowej trasie od stanowiska nr 312 - 314 linii Grudziądz – Gdańsk,
- prace przygotowawcze do wymiany słupa nr 12 na linii Gdańsk - Olsztyn i wymiana słupa - nie wykonano ze względu na brak wyłączenia.


Roboty melioracyjne:

- rozpoczęto wykop, podbudowę, ułożenie rur GRP Dn 800 mm na przepustach: P – 33h, P - 34h na rowie  nr 21, P – 18h na rowie nr 10 (TZ 8+080),
- rozpoczęto wykop, podbudowę, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,49x1,83 m
na przepuście P – 19, P - 19A w km 8 +180 trasy zasadniczej; P – 18, P – 18A w km 7 + 780 trasy zasadniczej,
- rozpoczęto wykop, podbudowę, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,49x1,83 m
na przepuście P – 26 w km 10 +429 trasy zasadniczej,
- kontynuowano umocnienie kiszką faszynową rowów A 1, B 1 bis, K – bis, kanał B bis, C 1, C 2, RG - 2, RG – 4, rów X w Koszwałach; 34, 35, 20, 21, 24, 26, K – 1,
RG - 1 w Przejazdowie; rów 10, 13, 16, 17, 18, 19 na Olszynce; oraz
rów nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 6A, 7, 7A, 8 na Oruni,
- kontynuowano wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych,
- zakończono wykop, podbudowę, ułożenie rur GRP Dn 1200 mm na odcinku skanalizowanym Potoku Borkowskiego, w km trasy zasadniczej 1 + 095,
- zakończono wykop, podbudowę, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,49x1,83m
na przepuście P – 18A w km 7 +780 trasy zasadniczej,
- zakończono wykop, podbudowę, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,49x1,83m
na przepuście P – 19, P - 19A w km 8 +180 trasy zasadniczej; P – 18,
P – 18A w km 7 + 780 trasy zasadniczej,
- zakończono wykop, podbudowę, ułożenie rur GRP Dn 800 mm na przepustach: P – 33h, P - 34h na rowie  nr 21 (TZ~9 + 700), P – 18h na rowie nr 10 (TZ~8 + 080), oraz P – 54h na rowie RG – 4 (TZ~14 + 720),
- zakończono wykop, podbudowę, ułożenie rur GRP Dn 1000 mm na przepuście P – 59h na rowie C2, w km 16+030 trasy zasadniczej.


Roboty teletechniczne:

- kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR,
- kontynuowano usuwanie kolizji T-7.


Roboty pozostałe:

- prowadzono pracę nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej oraz paliwowej.


Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec stycznia wyniosło 38,30% Kwoty Kontraktowej.
Do końca stycznia upłynęło
46% Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).