SIERPIEŃ 2011

W miesiącu sierpniu 2011 roku przeprowadzono następujące prace:

Roboty drogowe

„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951

W sierpniu 2011 roku wykonano:
• Nasypy ilości  23129 m3, z czego:
- na trasie zasadniczej: 1100 m3
- na WS2 222: 3620  m3
- na drodze wojewódzkiej 222: 7810 m3
- na Trakcie Św. Wojciecha: 2440 m3
- na WS DZRL: 4210 m3
- na WS DZRP: 1670 m3
- na WS2 DL4: 900 m3
- na DD 6: 500 m3
- na DD 2: 870 m3
• Wykopy w ilości  2200  m3, z czego:
- na WS DZRP: 2200 m3
• Warstwę odsączającą w ilości 2485 m3, z czego:
- na Trakcie Św. Wojciecha: 645  m3
- na DZRP: 1050  m3
- na DZRL: 790  m3
• Stabilizacja cementem w ilości 21740 m3, z czego:
- na Trasie zasadniczej: 4900  m3
- na DZRL: 10900 m3
- na WS1 DL4, DL3: 2900  m3
- na DD2: 3040  m3
• Wymianę gruntu WS DZRP: 2400 m3
• Odhumusowanie DW 222: 3300 m2
• Rozbiórka nawierzchni DW 222: 2250 m3
• Frezowanie nawierzchni DW 222: 1180 m2
• Kontynuowano profilowanie rowów i skarp na DZRP, DL1, DL2, DD1 oraz humusowanie skarp i pasa rozdziału na Trasie Zasadniczej.   

„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860
   
• Platformy km: 11+400 ÷ 11+420; 11+490 ÷ 11+510; WD-6 0+060 – 200;
• Nasypy przeciążające w km: 14+840 ÷ 15+285; węzeł Przejazdowo DK7 0+000 ÷ 0+060, DK7 0+175 ÷ 0+220; DK7 0+0710 ÷ 0+800; MOP; WD-6 PD 0+400 ÷ 0+460; 17+500 ÷ 17+860;
• Nasypy zasadnicze km: 7+450 ÷ 7+550 w-wa 16, 15, 14; 7+550 ÷ 7+650 w-wa 4; 7+650 - 7+800 w-wa 3, 4; 7+800 ÷ 8+600 w-wa 3, 4, 2; DL12 (trasa Sucharskiego) 1+300 - 1+730 w-wa 4, 5; 15+600 ÷15+900 w-wa 3, 2; 15+700 ÷ 15+900 w-wa 2, 1; 15+900 ÷ 16+000 w-wa 6; 16+100 ÷ 16+200 w-wa 5; 17+500 ÷ 17+860 w-wa 2, 1;
• Rozbiórka nasypów przeciążeniowych w km: 9+000 ÷ 10+000; 10+090 ÷ 10+300; 10+460 - 10+800; 12+600 ÷ 13+100; 13+350 - 14+000; 17+200 ÷17+500;
• Warstwa transmisyjna km: 11+500 ÷ 11+530 (w-wa nr 1, 2); 11+520 ÷11+550 (w-wa 3); 15+920 ÷ 16+000 (w-wa 2, 3); 16+020 ÷ 16+100 (w-wa nr 1, 2); 16+200 ÷16+270; węzeł Olszynka DL1, DL2, DL3, DL4; węzeł Przejazdowo: DL1, 2 0+030 ÷ 0+300 (w-wa 1, 2, 3); Rondo północne w-wa 1; DK7 0+230 ÷ 0+395;
• Wzmocnienie drenami VD km: węzeł Olszynka DL12 1+250 ÷ 1+730;
• Wzmocnienie kolumnami CMC km: strefy przejściowe: 8+818 ÷ 8+840; 15+390 ÷ 15+450; 15+395 ÷ 15+460, 16+490 ÷ 15+520; 16+240 ÷16+270; węzeł Przejazdowo DK7 0+530 ÷ 0+580, DL3 0+100 ÷ 0+150; 11+410 ÷ 11+660;
• Warstwa mrozoochronna w km: 16+800 ÷ 17+100.


Roboty mostowe

WD-1
• Wykonano ławy fundamentowe pod grunt zbrojowy przy przyczółku P-1.

WD-2
• zabetonowano ściany ustroju nośnego skrzynkowego – zaawansowanie całego przęsła 65%,
• wykonano 70% ściany oporowej z gruntu zbrojonego na przyczółku P-1 i P-3.

Estakada WE-1
• wykonano segmenty płyty: SI-12L, SI-12P, SI-13L, SI-13P, SI-14L, SI-14P, SI-15L, SIV-18L, SIV-18P, SIV-19L, SIV-19P, SIV-20L, SIV-20P, SVI-8L, SVI-8P, SVI-9L, SVI-9P,
• zabetonowano przyczółek podpory P-1.

Łącznica L-2
• zabetonowano drugi etap ustroju nośnego – (100% ustroju nośnego).

Łącznica L-4
• zabetonowano drugi etap ustroju nośnego – (100% ustroju nośnego).

WD-3
• wykonano 100% zbrojenia – betonowanie planowane na początek września.

M-1
• wykonano segmenty ustroju nośnego: S1L i S1P.
   
WD-4
• trwa montaż szalunków ustroju nośnego – zaawansowanie 70%.

WD-5a
• trwa montaż szalunków ustroju nośnego – zaawansowanie 70%.

WD-5
• trwa montaż szalunków ustroju nośnego – zaawansowanie 20%.

WD-6
• wykonano oczep podpory P-3,
• trwa wzmocnienie podłoża pod rusztowania.

WD-7
• zabetonowano ścianki kolankowe na przyczółku P-1 i P-3.

WD-8
• ukończono montaż konstrukcji stalowej pomostu,
• wykonano szalunki części betonowej pomostu,
• wykonano 70% zbrojenia płyty betonowej.


Roboty energetyczne

Oświetlenie drogowe:
- ułożenie kabla oświetleniowego 400 m 0+000 - 0+400 TZ strona P,
- ułożenie kabla oświetleniowego 400 m 0+000 - 0+400 TZ strona L,
- ułożenie kabla oświetleniowego 400 m - Węzeł Straszyn,
- ułożenie fundamentów słupów oświetleniowych 30 szt. - Węzeł Straszyn.


Roboty melioracyjne

W miesiącu sierpniu 2011 r. rozpoczęto następujące roboty:
• wykop, podbudowa, ułożenie rur GRP Dn 600 mm na przepustach: P–6h, P–8h oraz P–9h na drodze DE 1( km TZ od 3 + 660 do 3 + 950),
• wykop, podbudowa, ułożenie rur GRP Dn 800 mm na przepuście P – 3D na drodze DD 11 ( km TZ 6 + 000),
• wykop, podbudowa, ustawienie studni żelbetowej Dn 1200 mm, ułożenie rur GRP Dn 800 mm na przepuście P – 1b (km TZ 0 + 000), na Potoku Św. Wojciech,
• wykop, podbudowa,  ułożenie  rur  karbowanych  o  wym.  2,49 x 1,83 m  na przepuście  P – 25  (km TZ 9 + 650)
• wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów: nr 18 i 25 na Polderze Przejazdowo (km TZ od 9 + 030 do 10 + 450) oraz rów RG-3 na Polderze Koszwały (km TZ od 14 + 220 do 14 + 500).

W miesiącu sprawozdawczym kontynuowano wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych oraz wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów melioracyjnych.


Roboty teletechniczne
• kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR,
• kontynuowano usuwanie kolizji  T-4 i T-5 Trakt Św. Wojciecha, T-8A Hawe/PCSS i T-9 w Koszwałach.


Roboty pozostałe

• prowadzono prace nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.
• po podłączeniu zasilania przez ENERGA - OPERATOR S.A. w Gdańsku dokonano próbnego uruchomienia urządzeń ssp i oświetlenia przejazdu kolejowego w km 5,583 linii nr 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny.
 

Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec sierpnia wyniosło 56,13% Kwoty Kontraktowej.
Do końca sierpnia upłynęło 68,75%  Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).