PAŹDZIERNIK 2012
W miesiącu październiku 2012 roku przeprowadzono następujące prace:
Roboty drogowe
„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951
•Nasyp w ilości 250 m3:
WL DL1, DL2 50 m3
Stożki WL DL3 200 m3
• Warstwę odsączającą w ilości 101 m3:
WL DL1 41 m3
WL DL3, DL4 60 m3
• Stabilizację cementem w ilości 440 m2:
WL DL1, DL2 230 m2
WL DL3, DL4 210 m2
• Podbudowę z kruszywa KŁSM w ilości 200 m2:
WL DL1, DL2, DL3, DL4 200 m2
• Warstwa wiążąca z BA w ilości 2 600 m2:
WL DL1, DL2 2 600 m2
• Pobocza z KŁSM w ilości 351 m:
DR-3 184 m
DR-5 47 m
WL DL3, DL4 120 m
• Rowy drogowe w ilości 500 m:
DZRP 100 m
DW 222 100 m
TZ 300 m
„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860
• Nasypy zasadnicze km: DD-16; DD-19A - najazd na Jesionową; zjazdy z DD-20; DD-14; DD-18; DD-13 km 0+400-0+773; zjazd Jesionowa km 0+374 L.
• Materace z KŁSM: DD-14 km 0+000-0+080; zjazdy z DD-20; DD-18 km 0+020-0+080.
• Warstwa mrozoochronna km: WO_DL12 km 0+980-1+140.
• Warstwa stabilizowana cementem w km: WL_DL1, DL2; WO_DL3; WO_DL12 km 0+980-1+140; DD-19A km 0+000-0+900; DD-14 km 0+050-0+250; DD-13 km 0+100-0+400; DD-16 km 0+550-0+866.
• Warstwa podbudowy KŁSM km: DD-11; DD-14; DD-15; WO_DL12 km 0+750-1+150 str L i P; DD-10a; DD-20; WO DL3; WO DL4; DD-16; DD-19a; DD-19.
• Warstwa podbudowy z BA km: WO_DL12 km 1+150-1+540 jL II w-wa.
• Warstwa wiążąca z BA: WO_DL12 km 0+750-1+540; WO DL3; WO DL4.
• Warstwa ścieralna z SMA: Węzeł Olszynka.
• Warstwa ścieralna z BA: DD-1; DD-22; DD-14; DD-19; DD-20; DD19a.
• Pobocza KŁSM: DD-11; DD-10A; WO_DL12 km 0+770-1+770 L+P; WO_DL4 L+P; DD-19 km 0+050-1+050 L+P; WO_DL3 km 0+000 - 0+400 L+P; DD20 km 0+000 - 0+730 L+P.
• Przepusty drogowe: WD5a zjazd 0+374L fi 600; WD5a zjazd 0+026P fi 600; WD5a zjazd 0+064P fi 600.
• Rowy, pobocza, skarpy i pas rozdziału: WO_DL12 km 0+770-1+770 rowy; WO_DL12 km 1+100-1+770 podłoże pod pobocza; Skarpa wraz z poboczem DD19 0+000 - 1+050L+P; 14+000 - 15+000P odtworzenie rowu drogowego; 7+400 - 11+500L + WD5 naprawa humusowania skarp; DD-20 km 0+000-0+730 L+P; 13+000-14+000 rów prawy (odtworzenie); WO_DL3 rów zewnętrzny; WO_DL4 rów zewnętrzny; DD14 km 0+000 - 1+360 L+P; 12+200 - 13+000 P odtworzenie rowu drogowego.
• Humusowanie: DD-11; DD-12; WO_DL12 km 0+780 - 1+000P; DD-20 km 0+000 - 0+730 L+P; 15+100 - 15+800 rów P uzupełnienie.
• Zjazdy indywidualne: WD6 0+005P; WP_DK7 0+200P.
Roboty mostowe
Estakada WE-1
• trwa porządkowanie wnętrza estakady,
• trwa porządkowanie terenu budowy.
Łącznice
• realizacja programu naprawczego na Łącznicach,
• betonowanie kap chodnikowych:
L-2 – 100%
L-3 – 100%
• wymiana łożysk: zakończono na łącznicy L-3,
• montaż dylatacji na łącznicach L-2, L-3 i L-4,
• utwierdzenie podpór stałych na łącznicach L-2 podpora P4 i L-3 podpora P5,
• ułożenie izolacji na płycie pod jezdnią na wszystkich Łącznicach,
• ułożenie warstw bitumicznych jezdni na wszystkich Łącznicach,
• wykonanie barier energochłonnych – zaawansowanie 90%,
• montaż ekranów akustycznych – 75%,
• montaż instalacji odwodnieniowej – 75%.
WD-1
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.
WD-2
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.
WD-3
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.
M-1
Obiekt oddano do użytkowania.
Trwają prace wykończeniowe:
• ukończenie demontażu podpór tymczasowych,
• ukończono montaż ekranów akustycznych,
• umocnienie stożków przyczółka nr 1,
• montaż schodów skarpowych za przyczółkiem nr 1,
• montaż balustrad przy przyczółku P-1,
• betonowanie zakotwień kabli wewnątrz skrzynki – zaawansowanie 65%.
WD-4
• wykonano nawierzchnio-izolację na gzymsach skrzydeł przyczółków,
• wykonano balustrady na skrzydełkach,
• trwają prace wykończeniowe.
WD-5a
• wykonano schody skarpowe,
• trwają prace wykończeniowe.
WD-5
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania,
• uporządkowano teren wokół obiektu.
WD-6
• układanie nawierzchnio-izolacji na gzymsach murów oporowych,
• trwa porządkowanie terenu,
• uporządkowano teren wokół obiektu.
WD-7
• wykonano poręcze przy schodach skarpowych,
• wykonano nawierzchnio-izolację na gzymsach skrzydeł przyczółków,
• uporządkowano teren wokół obiektu.
WD-8
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania,
• uporządkowano teren wokół obiektu.
Roboty energetyczne
1.montaż słupów oświetleniowych 53 szt,
2.układanie kabla oświetleniowego 600 m,
3.montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe 40 szt,
4.montaż szafek oświetleniowych 3 szt,
5.malowanie, numeracja słupów, pomiary,
6.przygotowywanie dokumentacji odbiorowej.
Roboty melioracyjne
• Umocnienie materacami gabionowymi na przyczółkach przepustów melioracyjnych.
• Wykonanie zastawki piętrzącej na rowie nr 16 przy przepuście P - 23A, oraz na rowie nr 1 przy przepuście P -1D.
• Roboty na wale p. pow. rzeki Motławy. Układane są płyty drogowe na koronie wału na podsypce piaskowej.
• Wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych, umocnienie materacami gabionowymi skarp przepustów, wykop oraz umocnienie kiszką faszynową i płytami betonowymi typu „MEBA” rowów melioracyjnych. Konserwacja bieżąca rowów melioracyjnych (koszenie skarp i dna rowów oraz odmulenie).
Roboty teletechniczne
• Kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR układanej do ziemi na Trasie Sucharskiego, Węźle Przejazdowo oraz w km 6+400 - 6+700, km 11+100 – 11+300, 16+800-16+950,
• Kontynuowano naprawę uszkodzeń tej kanalizacji oraz regulację ram i włazów studni teletechnicznych dla tego systemu.
Roboty pozostałe
• Prowadzono prace nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.
• Koordynowano projekt „Budowa Drogi Ekspresowej S-7 Odcinek Gdańsk (A1) – Koszwały (Południowa Obwodnica m. Gdańska)” z projektami modernizacji linii kolejowych nr 009, Warszawa - Gdańsk i 226, Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny realizowanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec października wyniosło 96% Kwoty Kontraktowej.
Zgodnie z Aneksem nr 4, do końca października upłynęło 96,5% Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).