PAŹDZIERNIK 2011

W miesiącu październiku 2011 roku przeprowadzono następujące prace:

„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951
• Nasypy w ilości  8730 m3, z czego:
- na Drodze Wojewódzkiej 222:         3950  m3
- na Trasie Zasadniczej:                 800 m3
- na ul. Borkowskiej:              1230 m3
- na DZRL, DL1,DL2:              2330 m3
- na Trakcie Św. Wojciecha:            420 m3
• Wykopy w ilości  2950  m3, z czego :
- na WS2 DL4:                     1050 m3
- na S6:                       400 m3
- na ul. Borkowskiej:             1500 m3
• Warstwę odsączającą w ilości  1000 m3, z czego:
- na Trakcie Św. Wojciecha:                  200  m3
- na DZRL:                             800  m3
• Stabilizacja cementem w ilości 5000 m3, z czego:
- na Trakcie Św. Wojciecha:                5000  m3
• Odbudowa i profilacja skarpy na ul. Borkowskiej.
• Profilowanie rowów i skarp na Trasie Zasadniczej, ul. Borkowskiej, DZRL, DZRP, WS1 DL4.
• Wymiana gruntu na DZRL.
• Rozbiórka drogi technologicznej w Straszynie.
• Korytowanie podłoża pod nasyp na Trakcie Św. Wojciecha.

„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860
• Nasypy przeciążające w km: MOP w-wa IV, WD6 PN 0+048 ÷ 0+100 w-wa VII, VI, V, IV, III, II;
• Nasypy zasadnicze km: 6+450 ÷6+680 w-wa 6, 5, 4, 3, 2; 6+680 – 6+780 w-wa 13, 12, 11, 10, 9; 7+450 ÷ 7+800 w-wa 4, 3, 2, 1; 7+700 ÷ 8+850 w-wa 2, 1; węzeł Olszynka: DL12 0+580 ÷ 0+700 w-wa 3, 2; DL3 0+200 ÷0+300 w-wa 4; węzeł Przejazdowo: DK7 0+235 ÷ 0+300 w-wa 4, 3, 2, 1; DL1, 2 0+030 ÷ 0+140 w-wa 4, 3; DL1, 2 0+140 ÷ 0+290 w-wa 2, 1; 16+060 ÷ 16+200 w-wa 2, 1; 16+200 ÷ 16+275 w-wa 4, 3, 2, 1; węzeł Koszwały DL1 i 2 0+340 ÷ 0+440 w-wa 4; DL1 i 3 0+135 ÷0+260 w-wa 8;
• Rozbiórka nasypów przeciążeniowych w km:; 10+000 ÷ 10+340; 10+460 -10+800; 11+100 ÷11+300; 11+600 ÷ 12+200; DW226; 14+000 ÷14+160; 17+480 ÷ 17+860;
• Warstwa transmisyjna km: 6+750÷ 7+020 w-wa 2; węzeł Olszynka: DL12 0+850 ÷ 0+980 w-wa nr2; DL3 0+000 ÷ 0+130 w-wa nr 2; DL3 0+200 ÷ 0+300 w-wa nr 3; DL4 0+000 ÷ 0+410 w-wa 2; węzeł Przejazdowo: DK7 w-wa 2, 3; węzeł Koszwały DL1, 2 0+340 ÷ 0+450 w-wa 2, 3; WD7 0+060 – 0+130 w-wa 2,3;
• Wzmocnienie drenami VD km: WO Dl12 1+732 ÷ 1+784; 
• Wzmocnienie kolumnami CMC km: WD-6 – przyczółek oraz 0+260 ÷ 0+275; 11+480 ÷11+525; DW226 0+055 ÷ 0+085; WD-5a 0+150 ÷ 0+200; strefa przejściowa 10+300; węzeł Przejazdowo rondo PD; WD-7 0+240 ÷0+300 oraz przyczółek;
• Warstwa mrozoochronna w km: 8+700 ÷ 8+900; 9+900 ÷ 10+340; 12+750 ÷ 13+150; 13+350 ÷ 13+900; 15+850 ÷ 16+380; 16+380 ÷ 16+550;      
• Warstwa stabilizowana cementem w km: 7+850 ÷ 8+550; 8+900 ÷ 9+850; 12+750 ÷ 13+880; 15+525 ÷15+925;
• Warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: 7+850 ÷ 8+550; 8+950 ÷9+750;

Roboty mostowe

WD-1
• wykonano 80% ściany oporowej z gruntu zbrojonego za przyczółkami P-1 i P-2.

WD-2
• sprężono konstrukcję płyty,
• zabetonowano dylatacje na podporach P-1 i P-3,
• trwa układanie krawężników oraz montaż desek gzymsowych.

Estakada WE-1
• wykonano segmenty płyty: SI-20L, SI-20P, SI-21L, SI-21P, SIV-24L, SIV-24P, SVI-12L, SVI-12P,
• wykonano 561mb kap chodnikowych.

Łącznica L-3
• zabetonowano ustrój nośny (etap I).

WD-3
• zabetonowano kapy chodnikowe,
• zamontowano dylatacje,
• wykonano płyty przejściowe od strony Straszyna.

M-1
• wykonano segmenty ustroju nośnego: S3L i S3P.
   
WD-4
• wykonano ustrój nośny (obie jezdnie).

WD-5a
• wykonano ustrój nośny.

WD-5
• wykonano szalunki,
• trwa montaż zbrojenia ustroju nośnego – 95%.

WD-6
• wykonano rusztowanie szalunków ustroju nośnego,
• trwa montaż szalunków – zaawansowanie 90%,
• trwa montaż zbrojenia – zaawansowanie 20%.

WD-7
• zabetonowano 90% kap chodnikowych,
• zabetonowano dylatację,
• trwa wykonywanie ściany oporowej z gruntu zbrojonego za przyczółkiem nr 1,

WD-8
• trwa montaż łuków stalowych – zaawansowanie 80%,
• trwa wykonywanie ściany oporowej z gruntu zbrojonego wokół przyczółka nr 1 i 2.

Roboty energetyczne
• Ułożenie kabla oświetleniowego:
- 600m        Węzeł Straszyn,
- 1200m      7+800 - 8+400,
- 600m        9+000 - 9+300,
- 300m        8+400 - 8+550,
- 100m        9+300 - 9+350,
- 230m        15+550 - 15+800,
- 500m        WS_DZRL,
- 300m        Trakt Św. Wojciecha,
- 600m        8+700 - 8+950,
- 400m        16+150 - 16+550.
• Przepust energetyczny: 3 szt. Olszynka.
• Przepust energetyczny: 1 szt. WO_DL4.
• Fundamenty: 10 szt. WS_DZRL.
• Fundamenty: 10 szt  WS_DZRL.

Roboty melioracyjne
W miesiącu październiku 2011 r. rozpoczęto następujące roboty:   
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur GRP Dn 600 mm na przepustach: P – 2h (km TZ 0 + 070), P – 16h ( km TZ 5 + 300), oraz P – 75h ( km TZ 3 + 800),
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur GRP Dn 800 mm na przepustach: P – 17h (km TZ 5 + 390), oraz P – 70h ( km TZ 4 + 000),
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,49 x 1,83 m na przepustach: P – 28 (km TZ 12 + 099), oraz P – 39h (km TZ 12 + 839),
• Umocnienie materacami gabionowymi skarp przepustów: P - 47h, P - 48h, P - 60h, P - 56h, P - 57h, P - 59h, 
• Wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów: rów nr 13 na Polderze Olszynka (km TZ 8 + 600)
• Szalowanie, zbrojenie i betonowanie ławy żelbetowej lewej strony na Kanale Raduni.

W miesiącu sprawozdawczym kontynuowano wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych oraz wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów melioracyjnych.

Roboty teletechniczne
• Kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR.
• Kontynuowano usuwanie kolizji  T-4 i T-5 na Trakcie Św. Wojciecha, T-9 w Koszwałach.

Roboty pozostałe
• Prowadzono prace nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.
• Zakończono nasuwanie konstrukcji estakady WE-1 nad torami linii kolejowej nr 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny w km 6,112.
• W dniu 20.10.2011r. po zakończeniu okresu próbnego i usunięciu stwierdzonych usterek PKP PLK Zakład Linii Kolejowych w Gdyni przekazał do eksploatacji  przejazd kolejowy kat. „C” w km 5,583 linii nr 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny.


Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec października wyniosło 63% Kwoty Kontraktowej.
Do końca października upłynęło 77,08%  Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).