MARZEC 2012

W miesiącu marcu 2012 roku przeprowadzono następujące prace:

Roboty drogowe

„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951

1. Materac z kruszywa 0/31,5 wraz z geosiatką 40 kN/m na DD-1 w ilości 480 m3.
2. Rozbiórki nawierzchni na Węźle Straszyn.
3. Formowanie skarp i poboczy przy WD-2.
4. Uzupełnianie ubytków w nawierzchni objazdów oraz dróg technologicznych.

„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860


•Nasypy przeciążające w km: węzeł Olszynka DL12 ( Trasa Sucharskiego) 1+075 ÷ 1+450 w-wa IV, III, II;
•Nasypy zasadnicze km: 5+860 ÷ 6+420 w-wa2, 1; 6+420 ÷6+500 w-wa 3, 2, 1; 6+780 ÷ 6+900 w-wa 4, 3; 6+900 ÷ 7+050 w-wa 4, 3; 7+000 ÷ 7+050 w-wa 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5; 7+375 ÷ 7+430 w-wa 13, 12, 11, 10; WO_DL12 0+770 ÷ 0+960 w-wa 12; WP_DK7 0+190 ÷ 0+235 w-wa 6, 5, 4; WP_DK7 0+300 ÷ 0+395 w-wa 4, 3, 2, 1; WP_DK7 0+500 ÷ 0+540 w-wa 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6; 11+500 ÷ 11+550 w-wa 2, 1; 11+550 ÷11+610 w-wa 3, 2; WD-6 najazdy PN i PD w zakresie kolumn CMC warstwy 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9; 15+475 ÷ 15+500 w-wa 1; WK_DL1 w-wa 1;
•Rozbiórka nasypów przeciążeniowych w km: 10+950 ÷11+150; 14+840 ÷ 15+285; WD-6 rozbiórka obu nasypów przeciążeniowych; MOP;
•Warstwa transmisyjna km: 5+712 ÷ 5+880 w-wa 1, 2; 7+370 ÷ 7+460 w-wa 1; 11+550 ÷ 11+610 w-wa 1, 2; WD-5a najazd PD w-wa 1; WP_DL1 strefa przejściowa w-wy 1, 2, 3; WP_DL3, 4 strefa przejściowa w-wa 1, 2, 3; 15+250 ÷ 15+300 w-wa 1; 15+475 ÷ 15+500 w-wa 2; WK_Dl1 0+120 ÷ 0+150 w-wa 2;
•Warstwa mrozoochronna km: WO_DL12 0+280 ÷ 0+700; 11+600 ÷ 11+800; 14+050 ÷ 14+650; 6+100 ÷6+750; 15+175 ÷ 15+250; 
•Warstwa stabilizowana cementem w km: 11+600 ÷ 11+800; 14+050 ÷ 14+600; 14+700 ÷ 15+050;
•Warstwa KŁSM km: 16+540 ÷ 16+700; 12+000 ÷ 12+200;
•Warstwa podbudowy z BA km: 8+550 ÷ 8+750; 10+450 ÷10+920; 11+850 ÷ 12+250; 16+500 ÷ 16+700;
•Warstwa wiążąca z BA: 7+550 ÷ 10+250; 9+830 ÷ 10+260; 10+450 ÷10+920; 11+825 ÷ 12+250; 11+825 ÷ 12+125 jezdnia prawa; 16+500 ÷ 17+860;
•Wzmocnienie podłoża - kolumny CMC: 10+950 ÷ 11+060; strefy przejściowe na WD-6;
•Pobocza: 12+200 ÷ 13+800; 10+450 ÷ 10+900; 11+200 ÷ 11+400; 
•Bariery energochłonne: 12+200 ÷ 13+800;
   


Roboty mostowe
Estakada WE-1
• wykonano 1046,5mb kap chodnikowych (zaawansowanie: kapa wąska 87,44%, kapa szeroka 91,95%),
• trwa montaż łożysk,
• trwa układanie nawierzchnio-izolacji kap chodnikowych,
• trwa przygotowanie powierzchni pod izolację płyty.

WD-1
• wykonano płyty przejściowe.

WD-2
• usunięto warstwę betonu asfaltowego,
• usunięto izolację,
• trwa wykonywanie izolacji płyty.

WD-3
• trwa procedura odbiorowa.

M-1
• wykonano 40 etapów pylonów – zakończono betonowanie pylonów (56/56),
• wykonano oraz wstępnie sprężono 50% lin podwieszenia pomostu,
• zabetonowano skrzydełka przyczółka P-4,
•    trwa montaż łożysk docelowych.
   
WD-4
• zamontowano dylatacje,
• zabetonowano kapy chodnikowe.

WD-5a
• zabetonowano bariery Orsta.

WD-5
• zabetonowane dylatacje na podporze P-1.

WD-6
• trwa montaż ścian oporowych za przyczółkami,
• zabetonowano kapy chodnikowe.

WD-7
• wykonano ściany oporowe z gruntu zbrojonego (podpora P-3) – zaawansowanie 100%,
• wykonano gzymsy prefabrykowane ścian oporowych podpory P-3 - zaawansowanie 100%.

WD-8
• wykonano płytę przejściową na podporze P2,
• zabetonowano skrzydełka przyczółka P-2.
• zamontowano dylatacje.

P.Z.
• wykonano chudy beton pod ławę żelbetową ekranów akustycznych.

P-1
• Odkopano przepust P-1.


Roboty energetyczne

• Wykonanie podłączeń w słupach: 290 szt
• Układanie kabla YAKY 4x35 - 2 km; Węzeł Przejazdowo, MOP Koszwały w km 14+200 do 15+300
• Montaż słupów Węzeł Przejazdowo 30 szt
• montaż rur osłonowych pod estakadą WE-1 - 3km


Roboty melioracyjne
W miesiącu marcu 2012 r. rozpoczęto następujące roboty:   
• Umocnienie materacami gabionowymi skarp przepustów: P - 4h, P - 5h, P - 23h, P - 24h, P - 25h, P - 26h, P - 27h, P - 28h, P - 30h, P – 24, P – 24A, P – 26, P – 26A, p – 10D, P – 13D.
• Budowa przepustu P-52h.
• Umocnienie skarp rowu nr 18 płytami MEBA.
• Wykonywanie okładziny z kamienia granitowego.
• Wykonano zasyp z zagęszczeniem piaskiem gliniastym na prawym i lewym brzegu Kanału Raduni od strony gruntu oraz oczyszczenie i odmulenie dna.

W miesiącu sprawozdawczym kontynuowano następujące roboty:
• Wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych, umocnienie materacami gabionowymi skarp przepustów, wykop oraz umocnienie kiszką faszynową i płytami betonowymi typu „MEBA” rowów melioracyjnych.
• Roboty ziemne i umocnieniowe na Kanale Raduni.


Roboty teletechniczne
• Kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR na Węźle Lipce, w km 2+600; 16+400, na Estakadzie WE-1.
• Kontynuowano usuwanie kolizji  T-5 (etap drugi)na Trakcie Św. Wojciecha.

                                                                                                                                                                                                                      
Roboty pozostałe
• Prowadzono prace nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.
• Dokonano protokólarnego przekazania pasa gruntu będącego w zarządzie PKP PLK S.A. dla Zakładu Linii Kolejowych w Gdyni zgodnie z wcześniej zawartym Porozumieniem dotyczącym:
- budowy estakady WE-1 w km 321,767 linii nr 009, Warszawa – Gdańsk,
- wykonanie oświetlenia oraz samoczynnej sygnalizacji przejazdowej na przejeździe kolejowym w ciągu ulicy Niegowskiej w Gdańsku w km 5,583 linii nr 226, Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny.


Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec marca wyniosło 78% Kwoty Kontraktowej.
Do końca marca upłynęło 83,33%  Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).