MAJ 2011

W miesiącu maju 2011 roku przeprowadzono następujące prace:

Roboty drogowe

„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951

• Nasypy w ilości 21 290 m3, z czego:
- na Trasie Zasadniczej: 17190 m3,
- na łącznicy DL 3: 700 m3,
- na DD 2: 1500 m3,
- na Trakcie Św. Wojciecha: 1400 m3,
- na objeździe WD-3: 500 m3,
• Wykopy w ilości 20 050 m3, z czego:
- na ul. Borkowskiej: 12850 m3,
- na DZRL: 5300 m3,
- na Węźle Straszyn: 1500 m3,
- na DZRP: 400 m3,
- pod fundament muru oporowego: 200 m3,
• Warstwa odsączającą  na DZRP: 290 m2,
• Mur oporowy z gabionów: 460 m3,
• Ścieki z elementów prefabrykowanych po obu stronach jezdni: 1150 m,
• Stabilizacja podłoża cementem na trasie głównej, DL 4, DD 7 i DZRP: 21600 m2.
• Profilowanie skarp wzdłuż Trasy Zasadniczej oraz formowanie rowów.

„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860
• Platformy robocze: MOP; węzeł Przejazdowo – rondo PN; DK7 0+300 ÷ 0+400; 10+385 ÷ 10+410; 11+550 ÷ 11+600; WD-6 PD 0+370 ÷ 0+500; węzeł Olszynka DL-12 1+700 ÷ 1+780;
• Nasypy przeciążające w km: 5+860 ÷ 6+420 II w-wa; 10+ 950 ÷ 11+080; 11+850 ÷ 12+200 IV, III, II, I w-wa; 13+350 ÷ 14+000 I w-wa; 14+900 ÷ 15+200 VII w-wa; węzeł Koszwały DL_1 0+020 ÷ 0+135; Droga Gminna w Koszwałach 0+025 ÷ 0+075;
• Nasypy zasadnicze km: 7+810 ÷ 7+950 4 w-wa;
• Warstwa transmisyjna km: 7+450÷ 7+525 (w-wa nr1); 7+525 ÷ 7+670 (w-wa1); 7+670 ÷ 8+000 (w-wa1); 15+820 ÷ 15+920 (w-wa2); 16+100 ÷ 16+250 (w-wa1, 2);  16+650 ÷ 16+700 (w-wa1);
• Wzmocnienie drenami VD: cała powierzchnia MOPu;
• Wzmocnienie kolumnami CMC km: 6+730÷ 6+840; 7+030÷ 7+050; 7+620÷7+680; 8+440 ÷ 8+500; 8+600 ÷ 8+685; 10+360÷10+410 (WD5a); węzeł Przejazdowo DL1, 2 0+075÷0+150; węzeł Przejazdowo DL2 0+160÷0+205; węzeł Olszynka DL3 0+350 ÷0+390;

Roboty mostowe
WD-1
- ukończono podwieszenie pomostu do łuku,
- demontaż szalunków płyty,
- izolację płyty,
- trwa montaż szalunków kapy chodnikowej.

WD-2
- wykonano 25% szalunków ustroju nośnego.

WD-3
Podpory 1 i 3:
- wykonano 100% filarów,
- wykonano 100% oczepów.
Podpora 2:
- wykonano zbrojenie ławy.

Estakada WE-1
- oczepy na podporach: 4L, 12P, 53L, 54P, 63L, 63P,
- fundamenty: 3L, 7L, 7P,
- wykonano segmenty płyty: SI-1L, SI-1P, SI-2L, SI-2P, SI-3L, SI-3P, SIII-16L, SIII-16P, SIII,17L, SIII-17P, SIII-18L, SIII-18P, SIV-9L, SIV-9P, SIV-10L, SIV-10P, SIV-11L, SIV-11P.

Łącznica L-1
- zabetonowano 57% ustroju nośnego,
- wykonanie 100% zbrojenia.

Łącznica L-2
- wykonano 46% zbrojenia ustroju.

M-1
Stanowisko do nasuwania:
- wykonano belki ślizgowe,
- trwa montaż formy szalunkowej,
- zawansowanie stanowiska ~90%.

WD-4
- wykonano 75% oczepów.

WD-5a
- brak robót.

WD-5
Podpora nr 1:
- wykonano 100% pali,
- wykonano wykopy,
- wykonano chudy beton.

Podpora nr 2:
- wykonano wykopy,
- wykonano chudy beton,
- wykonano fundament,
- wykonano zbrojenie korpusu przyczółka.

WD-6
Podpora nr 1:
- wykonano 100% pali prefabrykowanych.

WD-7
- wykonano 70% szalunków ustroju nośnego.

WD-8
- brak robót.

P.Z.
- wykonano konstrukcje stalową.

Roboty energetyczne
• rozbiórka dróg technologicznych i rekultywacja terenu po likwidacji kolizji NN i WN,
• ułożenie kabla zasilającego SN 550m - Węzeł Koszwały, 
• ułożenie kabla oświetleniowego 500m - Obwodnica S-6, 
• montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe 9 sztuk - Obwodnica S-6, 
• demontaż słupów i linii napowietrznej kolizji nr 3 i 3A Trakt Św. Wojciecha - zakończenie likwidacji kolizji 3 i 3A - przekazanie stacji trafo do Energii,
• rozpoczęto układanie kabla SN 15kV - Obwodnica S-6, Straszyn.

Roboty melioracyjne
W miesiącu sprawozdawczym rozpoczęto nastepujące roboty:
• wykop, podbudowa, ułożenie rur GRP Dn 600 mm na przepuście P – 36 h na rowie nr 35 (km TZ 12 + 200),
• wykop, podbudowa, ułożenie rur GRP Dn 800 mm na przepustach: P – 49h, P – 50h, P – 51h na rowie RG-3 (km TZ 14 + 450 ), P – 74h na rowie nr 13 (km TZ 8 + 550), P – 7D, na rowie nr 10 ( km TZ 7 + 900 ), P – 24D, na istniejącym rowie (km TZ 11 + 300), P – 1A, na drodze DD1 (km TZ 0 +320) oraz kanał E na Trasie Sucharskiego (km TZ 8 + 800),
• wykop, podbudowa, ułożenie rur GRP Dn 1000 mm na przepustach: P – 22h na rowie 13A (km TZ 8 + 550), P – 8D na rowie nr 13 ( km TZ 8 + 550),
• wykop, podbudowa, ułożenie rur karbowanych o wym. 1,84x1,39m na przepuście P – 16D na rowie nr 20 (km TZ 9 + 400),
• wykop, podbudowa, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,04x1,49m na przepuście P – 24A na drodze dojazdowej DD-18 (km TZ 9 +100),
• wykop, podbudowa, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,49 x 1,83m na przepuście P – 25B na drodze dojazdowej DD-19, Kanał „C” (km TZ 9 + 600), 
• wykonanie przewiertu sterowanego Dn 300 mm pod trasą S-6.
• wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów: rów nr 13A, 13B oraz rów na Kanale E, na Olszynce (Trasa Sucharskiego); oraz rowy nr 13E, 14E, 15E, na Polderze Orunia.

W miesiącu sprawozdawczym kontynuowano wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych oraz wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów melioracyjnych.

Roboty teletechniczne
- kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR,
- kontynuowano usuwanie kolizji T-4,
- zakończono usuwanie kolizji T-4a Trakt Św. Wojciecha.

Roboty pozostałe

- prowadzono pracę nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.
- zakończono prace związane z budową urządzeń ssp i oświetlenia przejazdu kolejowego w km 5,583 linii nr 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny.
- zakończono roboty teletechniczne polegające na usunięciu kolizji z kablami teletechnicznymi PKP w km 321,767 linii nr 009 Warszawa – Gdańsk oraz w km 6,123 linii nr 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port  Północny.

Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec maja wyniosło 46,12% Kwoty Kontraktowej.
Do końca maja upłynęło 56,25%  Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).