LUTY 2011

 
W miesiącu lutym przeprowadzono następujące prace:

Roboty drogowe

„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951
- na początku lutego 2011 r. ze względu na spadki temperatury powietrza sięgające w nocy do -12°C zalecono całkowite wstrzymanie wykonania nasypów na Wysoczyźnie,
- w II połowie lutego, podobnie jak w styczniu, wykorzystując krótkotrwały wzrost temperatur wykonano na DZRP za zgodą Inżyniera wykopy w ilości 1400 m3. Wydobyty z wykopów grunt spełnia wymagania ST i będzie wykorzystany do budowy nasypów. Ponadto wykonano 9 100 m3 nasypów, z czego na trasie zasadniczej 3 300 m3, na łącznicy DL 3 3500 m3 i na łącznicy DL 4 2300 m3.

„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860
W miesiącu lutym 2011 r. wykonano:
- platformy robocze w km 11+000 ÷ 11+050; 14 +930 ÷ 15+230,
- nasypy przeciążające w km 5+860 ÷ 6+420 VI warstwa; 10+460 ÷ 10+800 I warstwa; 10+800 ÷ 10+950 III i IV warstwa, 10+950 ÷ 11+000 III, IV, V, VI, VII warstwa; 11+100 ÷ 11+310 IV, V, VI, i VII warstwa; 11+310 ÷ 11+420 II, III, IV, V, VI warstwa; 11+600 ÷ 11+650 VII warstwa; 11+650 ÷ 11+850 VI warstwa; 12+200 ÷ 12+550 VI, VIII warstwa; 13+100 ÷ 13+400 VIII warstwa; 13+400 ÷ 13+550 VII, VIII warstwa; 13+550 ÷ 14+000 VI, VII, VIII warstwa; 17+250 ÷ 17+500 III, IV, V i VI warstwa; węzeł Koszwały DL1, DL2, DL3 I i II warstwa; węzeł Przejazdowo droga nr 226 VII i IX warstwa,
- rozbiórkę nasypu przeciążającego w km 16+700 ÷ 17+150,
- nasypy zasadnicze w km 10+950 ÷ 11+000 1, 2 i 3 warstwa; węzeł Przejazdowo droga nr 226 2 i 3 warstwa,
- wzmocnienie drenami VD na węźle Przejazdowo,
- wzmocnienie kolumnami CMC w km 7+372 ÷ 7+400; węzeł Koszwały w rejonie WD-8.

 
Roboty mostowe

WD-1
- zabetonowano płytę ustroju nośnego oraz wezgłowia.

WD-4

Podpory nr 1L, 1P, 3L, 3P:
- wbito ścianki szczelne fundamentów,
- wykonano skucie pali,
- rozpoczęto prace zbrojarskie fundamentu.

Estakada WE-1

- pale wielkośrednicowe ϕ1500 na podporze nr 7,
- oczepy z betonu B40 na podporach: 27L, 39L, 56P, 58P, 60L,
- segmenty płyty: SII-7L, SII-7P, SII-8L, SII-8P, SII-9L, SII-9P, SIII-7L, SIII-7P, SIII-8L, SIII-8P, SIV-3L, SIV-3P.

M-1

Podpora nr 2:
- zabetonowano filar (nitka prawa).

WD-5a

Podpory nr 1, 2, 3,
- wbito pale prefabrykowane.


Roboty energetyczne

W miesiącu lutym trwały prace w zakresie usuwania kolizji WN i NN:
- prace przygotowawcze na linii po nowej trasie od stanowiska nr 312 do 314 linii Grudziądz – Gdańsk,
- włączenie do ruchu linii Grudziądz Węgrowo - Gdańsk Błonia od stanowiska 311 do 315,
- demontaż izolacji na linii Grudziądz Węgrowo - Gdańsk Błonia od (starych) stanowiska 311 do 316,
- rozbiórka fundamentu nr 18 linia 110kV Gdańsk Błonia - Cedry Elbląg.

Kontynuowano prace w zakresie usuwania kolizji SN i nn na kolizji nr 3 (trakt św. Wojciecha).


Roboty melioracyjne

- rozpoczęto wykop, podbudowę, ułożenie rur GRP Dn 800 mm na przepustach: P–71h, P–72h, P–73h na rowie 13E (km TZ 4+600 – 4+850), P–11h na rowie 14E (km TZ 4+900), P–31h, P–33h, P–34h na rowach 21, 22, 23 (km TZ 8+500 – 9+600), oraz P-22D, P-23D na rowie 26 (km TZ 11 + 050 - 11 + 170),
- rozpoczęto wykop, podbudowę, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,04x1,49 m na przepuście P–18B w km 7 +780 trasy zasadniczej,
- rozpoczęto wykop, podbudowę, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,49x1,83 m na przepuście P–18 w km 7 +780 trasy zasadniczej, P–26 w km 10 +428 trasy zasadniczej oraz P–63h w km 16 + 553 trasy zasadniczej,
- kontynuowano wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych,
- zakończono wykop, podbudowę, ułożenie rur GRP Dn 800 mm na przepustach: P–71h, P–72h, P–73h na rowie 13E (km TZ 4+600 – 4+850), P–11h na rowie 14E (km TZ 4+900), P–31h, P–33h, P–34h na rowach 21, 22, 23 (km TZ 8+500 – 9+600), oraz P-22D, P-23D na rowie 26 (km TZ 11 + 050 - 11 + 170),
- zakończono wykop, podbudowę, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,04x1,49 m na przepuście P – 18B w km 7 +780 trasy zasadniczej,
- zakończono wykop, podbudowę, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,49x1,83 m na przepuście P–18 w km 7 +780 trasy zasadniczej, P–26 w km 10 +428 trasy zasadniczej oraz P–63h w km 16 + 553 trasy zasadniczej.

Roboty teletechniczne:

- kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR,
- kontynuowano usuwanie kolizji T-7,
- rozpoczęto usuwanie kolizji T-4.

Roboty pozostałe:

- prowadzono pracę nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej oraz paliwowej.

Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec lutego wyniosło 40,12% Kwoty Kontraktowej.
Do końca lutego upłynęło
46% Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).