LISTOPAD 2012

W miesiącu listopadzie 2012 roku przeprowadzono następujące prace:

Roboty drogowe

„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951

•Nasyp w ilości 100 m3:
Zjazdy P-2            100m3

•Warstwa ścieralna z SMA w ilości 170 m2:
Trakt Św. Wojciecha    170 m2

•Pobocza z KŁSM w ilości 150 m:
Trakt Św. Wojciecha    50 mb
Zjazd do stacji DZRL    50 mb
Borkowska             50 mb

•Rowy drogowe:
DZRL, WS DL3, DL4
Trasa zasadnicza 0+000-2+900


„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860
    
•Nasypy zasadnicze km: zjazd Jesionowa km 0+374 L; DD-13 km 0+000-0+100.

•Materace z KŁSM: DD-13 km 0+000-0+100 (przy M-1).

•Warstwa stabilizowana cementem w km: DD-13 km 0+100-0+773; DD-16 km 0+550-0+866; DD-16 km 0+550-0+866; Zjazd ewakuacyjny z WO_DL3.

•Warstwa podbudowy KŁSM km: DD-13; DD-16; DD-14; Jesionowa; DD-18; DD-18.

•Warstwa podbudowy z BA km: Jesionowa.

•Warstwa ścieralna z SMA: WO DL4.

•Warstwa ścieralna z BA: DD-15; DD-16; DD-13; DD-14; DD-18; Jesionowa; zjazd awaryjny z WO DL3.

•Pobocza KŁSM: WD-5a 0+050 - 0+450; DD19a; DD-19; DD-16; DD-13; DD-14.

•Przepusty drogowe: Jesionowa; 13+100 str. P fi 600.

•Rowy, pobocza, skarpy i pas rozdziału: WO_DL4 rów zewnętrzny; Skarpa wraz z poboczem DD19 1+000 - 1+050L+P; 11+000 - 11+250L rów drogowy; DD19a; DD15 pobocze wraz ze skarpą; DD16 pobocze wraz ze skarpą; DD13 pobocze wraz ze skarpą; DD14 pobocze wraz ze skarpą; DD18 pobocze wraz ze skarpą; DD13 pobocze wraz ze skarpą.

•Humusowanie: MOP przeciwskarpa 14+700 - 15+000; 7+370 - 7+600L; DD14; DD15 skarpa wraz z terenem płaskim; DD16 skarpa; DD13 pobocze wraz ze skarpą.

•Profilowanie terenów płaskich: 7+800 - 8+500L; DD14 cz. PN; 8+250 - 8+600L; WD-6 cz. PN i PD; 8+900 - 10+300 str. L.


Roboty mostowe

Estakada WE-1
Obiekt oddano do użytkowania.
•    Ukończono porządkowanie wnętrza skrzynki estakady WE-1,
•    trwają prace końcowe porządkowania terenu budowy.

Łącznice
•    zakończono montaż barier energochłonnych,
•    zakończono montaż ekranów akustycznych,
•    trwają prace końcowe montażu instalacji odwodnieniowej,
•    wykonano próbne obciążenia Łącznic L-1, L-2, L-3, L-4.

WD-1
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.

WD-2
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.

WD-3
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.

M-1
Obiekt oddano do użytkowania.
•    Zakończono betonowanie zakotwień kabli wewnątrz skrzynki,
•    ukończono porządkowanie wnętrza skrzynek ustroju nośnego,   
•    trwają prace wykończeniowe.

WD-4
•    trwają prace wykończeniowe.

WD-5a
•    trwają prace wykończeniowe.

WD-5
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.

WD-6
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.

WD-7
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.

WD-8
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.

 
Roboty energetyczne
• montaż 19 słupów oświetleniowych,
• malowanie, numeracja,
• pomiary ochrony przeciwporażeniowej,
• uruchomiono oświetlenie Węzeł Olszynka,
• uruchomiono (ponownie - montaż trafo) oświetlenia Węzła Południowego,
• uruchomiono częściowo oświetlenie Węzła Straszyn,
• trwają prace końcowe na łącznicach Węzła Lipce.


Roboty melioracyjne
• Wykonanie zastawki piętrzącej na rowie nr 16 przy przepuście P - 23A,.
• Wykop oraz umocnienie kiszką faszynową i płytami betonowymi typu „MEBA” rowów melioracyjnych.
• Konserwacja bieżąca na rowach i przepustach (koszenie skarp i dna rowów oraz odmulenie).
• Okoszenie skarp na Potokach Borkowskim i Św. Wojciech. Umocnienie przyczółka przepustu pod Obwodnicą Trójmiejską materacami gabionowymi.
• Wykonanie robót na wale p.pow. rzeki Motławy. Układane są płyty drogowe na koronie wału na podsypce piaskowej oraz umocnienie skarp materacami gabionowymi.
• W miesiącu listopadzie zakończono ubezpieczenie wału Kanału Raduni przy Trakcie Świętego Wojciecha.


Roboty teletechniczne
• Kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR układanej do ziemi na Trasie Sucharskiego oraz w km 10+800 – 11+400.
• Przeprowadzono kalibrację na całej trasie (19,8 km) wykonanej kanalizacji. 


Roboty pozostałe
• Prowadzono prace nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.
• Dokonano rozbiórki przejazdu kolejowego w ciągu ulicy Żuławskiej.

Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec listopada wyniosło 97% Kwoty Kontraktowej.
Zgodnie z Aneksem nr 4, z końcem listopada upłynął Czas na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).