LISTOPAD 2011

 

W miesiącu listopadzie 2011 roku przeprowadzono następujące prace:

 

Roboty drogowe

„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951

• Nasypy w ilości 8840 m3, z czego:
- na S6 -                      3700  m3
- na Trasie Zasadniczej -              1960 m3
- na DW 222 -                  1830 m3
- na WS2 DL4+rondo płd. -            450 m3
- na Trakcie Św. Wojciecha -            400 m3
- na WS2 – DL3 -                           500 m3

• Wykopy w ilości 200 m3, z czego:
- na S6 -                        200 m3

• Stabilizacja cementem w ilości 6300 m3, z czego:
- na WS2 DL4, rondo płd., WS2 222 -           3300  m3
- na WS2 DL3, WS2 222 -                3000  m3

• Podbudowy z BA w ilości 3500 m2, z czego:
- na WS2 DL4 -                        1000  m2
- na Trakcie Św. Wojciecha -                 2500  m2

• Warstwy wiążące w ilości 3500 m2, z czego:
- na Trakcie Św. Wojciecha, WL DL1, 2, 3, 4 - 2500  m2
• Rozbiórki i frezowanie nawierzchni w ilości 2020 m2 na Trakcie Św. Wojciecha
• Profilacja podbudowy KŁSM w ilości 2300 m2 na DW 222, Trakt Św. Wojciecha
•Profilowanie rowów i skarp na DW 222, Trakt Św. Wojciecha, ul. Borkowska, DZRP, WS2 DL4.

„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860   
• Nasypy przeciążające w km: MOP w-wa III; 10+950 ÷ 11+100 w-wa II, I.
• Nasypy zasadnicze km: 6+450 ÷ 6+680 w-wa 1; 6+680 ÷ 6+780 w-wa 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1; Węzeł Olszynka DL12 0+420 ÷ 0+600 w-wa 5,4; DL12 0+870 ÷ 0+970 w-wa1; DL3 0+000 ÷ 0+100 w-wa1; DL4 0+250 ÷ 0+350 w-wa 1; 16+675 ÷ 16+725 w-wy 2, 1; Droga gminna Koszwały 0+080 ÷ 0+124 w-wy 11, 10, 9, 8, 7; Węzeł Koszwały DL1 0+125 ÷ 0+239 w-wa3; DL1 0+340 ÷ 0+450 w-wa 13, 12, 11, 10.
• Rozbiórka nasypów przeciążeniowych w km: 5+860 ÷ 6+420; 11+600 ÷ 11+850; 17+480 ÷ 17+860; Węzeł Olszynka DL4.
• Warstwa transmisyjna km: 6+820 ÷ 7+030 w-wa 2, 3, 4, 5; Węzeł Olszynka: DL12 0+850 ÷ 0+980 w-wa nr 2, 3; DL12 0+980 ÷ 1+030 w-wa nr 3; DL3 0+100 ÷ 0+200 w-wa nr 2; 11+480 ÷ 11+520 w-wa1, 2; oraz na strefach przejściowych WD-5a, WD-5.
• Wzmocnienie kolumnami CMC km: strefy przejściowe na węźle Olszynka, Przejazdowo, Koszwały. Węzeł WD5a drogi najazdowe; pod obiektem M1.
• Warstwa mrozoochronna w km: 7+470 ÷ 7+800; 9+880 ÷ 10+300; 10+500 ÷ 10+950; 12+200 ÷ 12+750; 13+900 ÷ 14+050; 17+250 ÷ 17+860.
• Warstwa stabilizowana cementem w km: 7+500 ÷ 7+850; 8+720 ÷ 8+920; 9+800 ÷10+300; 12+200 ÷ 12+950; 13+900 ÷ 14+040; 16+040 ÷ 16+550.
• Warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w km: 7+500 ÷ 7+850; 15+500 ÷ 16+500; 16+800 ÷ 17+150; 12+600 ÷ 14+050; 8+700 ÷ 8+950; 9+800 ÷ 10+280.
• Warstwa podbudowy z betonu asfaltowego w km: 7+680 ÷ 8+530; 8+930 ÷ 9+800; 15+500 ÷ 16+500; 12+600 ÷ 14+050.
• Warstwa wiążąca w km: 12+900 ÷ 13+800.

Roboty mostowe

WD-2
• zabetonowano kapy chodnikowe,
• zamontowano dylatacje modułowe,
• zabetonowano płyty przejściowe,
• wykonano gzymsy na ścianach oporowych.

Estakada WE-1
• trwa wykonywanie szalunków segmentu SV-L i SV-P – zaawansowanie 30%,
• wykonano 1226mb kap chodnikowych.

WD-3
• wykonano płyty przejściowe od strony Gdańska,
• wykonano gzymsy na ścianach oporowych.

M-1
• wykonano segmenty ustroju nośnego: S4L i S4P.
   
WD-4
• wykonano izolacje pod kapy chodnikowe,
• wykonano ścianę oporową podpory P-1.

WD-5a
• wykonano izolacje pod kapy chodnikowe,
• wykonano kapy chodnikowe,
• zamontowano dylatację,
• zdemontowano rusztowania.

WD-5
• zabetonowano przęsło,
• ustawiono łuki stalowe (bez spawania).
 
WD-6
• zabetonowano przęsło wiaduktu.

WD-7
• kapy chodnikowe wykonane,
• wykonano ściany oporowe z gruntu zbrojonego – zaawansowanie 90%.

WD-8
• ukończono montaż łuków stalowych,
• zamontowano wieszaki oraz podwieszono pomost do łuku,
• wykonano ściany oporowe z gruntu zbrojonego – zaawansowanie 95% (nie wykonano gzymsów).

Roboty energetyczne
 • Ułożenie kabla oświetleniowego: 1700m
• Montaż fundamentów: 48 szt.

Roboty melioracyjne
W miesiącu listopadzie 2011 r. rozpoczęto następujące roboty:   
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur GRP Dn 1200 mm na przepuście dodatkowym, na polderze Przejazdowo (km TZ 11 + 805).
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,49 x 1,83 m na przepustach: P – 27 (km TZ 11 + 250).
• Umocnienie materacami gabionowymi skarp przepustów: P - 40h, P - 41h, P - 42h, P - 43h, P - 44h, P - 45h, P – 22D oraz wlot do kanału „E”.
• Szalowanie, zbrojenie i betonowanie ławy żelbetowej lewej i prawej strony na Kanale Raduni.

• Kontynuowano wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych oraz wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów melioracyjnych.

Roboty teletechniczne
• Kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR.
• Kontynuowano usuwanie kolizji  T-7 Węzeł Przejazdowo. 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
Roboty pozostałe
• Prowadzono prace nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.
• Dokonano sprawdzenia skrajni estakady WE-1 nad torami linii kolejowej nr 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny w km 6,112.

Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec listopada wyniosło 67% Kwoty Kontraktowej.
Do końca listopada upłynęło 81,25%  Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).