LISTOPAD 2010

 

 

W miesiącu listopadzie przeprowadzono następujące prace:

 

 Roboty drogowe

 

„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951:

 - kontynuowano roboty ziemne na trasie zasadniczej na odcinku od km 0+000 do km 2+964 oraz na drogach zjazdowo – rozprowadzających DZRP i DZRL oraz na węźle WS 1,

- wykonano formowanie kolejnych warstw nasypu na trasie głównej (łącznie 9600 m3),

- wykonano stabilizację dna wykopu cementem (15 400 m3),

- wykonano wykop (200 m3),

- wykonanie warstwy odsączającej (2 050 m3),

- wykonano podbudowę z kamienia łamanego (5 300 m3),

- wykonano podbudowę bitumiczną o grubości 20 cm – j. lewa km 0+800 – 2+300  (12 715 m2),

- wykonano podbudowę bitumiczną o grubości 20 cm – j. prawa km 0+800 – 2+250  (10 464 m2),

- na drogach zjazdowo – rozprowadzających DZRP wykonano rozbiórkę ekranów akustycznych oraz demontaż paneli,

 - na drogach zjazdowo – rozprowadzających DZRL wykonano wykop.

 

 

 

„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860:

 

- wykonano kolumny CMC na łącznicach DL4 i DL1 na WD-8, WD-7 0+100 ÷ 0+150, DL3 i DL12 w km 0+780 ÷ 0+805 na węźle Olszynka, na trasie zasadniczej w km 7+600 ÷ 8+000 dreny VD na DL3 i DL4 na węźle Przejazdowo,

- wykonano warstwę transmisyjną na węźle Koszwały DL1 0+365 ÷ 0+430, 16+000 ÷ 16+250,

- wykonywano warstwy nasypu przeciążającego i zasadniczego na różnych odcinkach.

  

Roboty mostowe

 

 WD-1

- wykonano pełen szalunek płyty,

- wykonano zbrojenie płyty w 90%.

 

 Estakada WE-1

 

- wykonywano fundamenty, filary i oczepy podpór,

- wykonano segmenty płyty: SII-1L, SII-1P, SII-2L SII-2P, SIII-1L, SIII-1P, SIII-2L, SIII-2P, SIII-3P.

 

 M-1

 

- wykonano izolację cienką oraz zasypkę fundamentu oraz zbrojenie korpusu przyczółka podpory nr 1,

- zabetonowano ławę fundamentową oraz wykonano izolację cienką oraz zasypkę fundamentu podpory nr 2,

- zabetonowano filar – nitka prawa podpory nr 3.

 

 Przepust P-1

 

- zmontowano konstrukcję stalową z blachy falistej.

 

 WD-7

 

- zabetonowano ciosy pod łożyska na podporach 1, 2 i 3.

 

Roboty energetyczne

 

 - wykonano demontaż oświetlenia drogowego,

 - wykonano roboty zbrojarskie,

- wykonano betonowanie oczepów,

- wykonano montaż słupów, przygotowanie osprzętu oraz wymieniono słupy na linii Gdańsk – Grudziądz,

- wykonano demontaż linii 400kV Gdańsk – Grudziądz,

- wykonano montaż słupów, przygotowanie osprzętu, przełączenie linii oraz naciąg przewodów linii Gdańsk – Olsztyn,

- wykonano montaż słupów, przygotowanie osprzętu oraz naciąg przewodów linii 110kV Gdańsk Błonia/Pleniewo-EC Elbląg/Cedry,

- wykonano montaż ADSS oraz pospawano punkty łączeniowe na linii 110kV Gdańsk Błonia - EC Elbląg.

  

Roboty melioracyjne

 

- rozpoczęto wykop oraz umocnienie kiszka faszynową rowów R-7A, 6+300 trasy zasadniczej,

- rozpoczęto wykop, podbudowę oraz układanie rur GRP DN 800 mm i GRP Dn 1200 mm na przepustach,

- kontynuowano wykonanie przepustów drogowych i melioracyjnych,

- kontynuowano umocnienie kiszką faszynową rowów odwadniających,

- zakończono ułożenie rur GRP Dn 1200 mm, km 0 + 154 trasy zasadniczej, na przepuście P - 7, P-5A na Potoku Św. Wojciecha,

- zakończono ułożenie rur GRP Dn 800 mm na przepustach: P – 47h, P – 48h na rowie K -1 w km trasy zasadniczej od 12 + 500 – 14 + 040 oraz P-56h na rowie C1, 

- zakończono konserwację gruntowną na polderze 21 Gdańsk Orunia, kanały A, B, D oraz na polderze 20 Gdańsk Olszynka, kanały A, B, D.  

 

 Roboty teletechniczne:

- kontynuowano usunięcie kolizji teletechnicznych i kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR

- kontynuowano przebudowę urządzeń teletechnicznych HAWE/PCSS
w km 15+200 – 15+500

  

Roboty pozostałe:

 

 - prowadzono pracę nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej oraz paliwowej.

 

Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec listopada wyniosło 31,48% Kwoty Kontraktowej.
Do końca listopada upłynęło
44% Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).