LIPIEC 2012
W miesiącu lipcu 2012 roku przeprowadzono następujące prace:
Roboty drogowe
„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951
• Nasypy w ilości 3 200 m3:
DR-1, DR-3, DE-5, DE-3 2 200m3
DR-2a, DR-2b, DR-5 150m3
ul. Borkowska 350m3
D-10a 500m3
• Stabilizacja cementem w ilości 9 120 m2:
WS_DZRL 1 000m2
WS_DZRP 2 500m2
DD-5 2 000m2
ul. Borkowska 3 500m2
Zatoka autobus. DW 222 120m2
• Podbudowa z KŁSM w ilości 10 016 m2:
WS_DZRL 900 m2
WS_DZRP 2 250m2
Trakt Św. Wojciecha 350m2
ul. Borkowska 6 516m2
• Podbudowa z BA w ilości 7 110 m2:
DZRL 1 000 m2
ul.Borkowska 3 060 m2
DZRP, WS 222 3 050m2
• Wiążąca z BA w ilości 4 500 m2:
DZRP 2 500 m2
WS DZRL 2 000m2
• Ścieralna z SMA w ilości 12 200 m2:
DZRP, DZRL 6 950 m2
Rondo Straszyn 1 250m2
WS2 222 950m2
ul. Borkowska 3 050m2
• Pobocza z KŁSM w ilości 1 240 mb:
DZRP, DZRL 800 mb
WS2 DL3 140mb
WS2 DL12 100mb
WS2 DL1 120mb
WS2 Prawoskręt 80mb
• Rowy drogowe w ilości 1 240 mb:
DZRP, DZRL 550 mb
WS2 690 mb
„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860
• Nasypy zasadnicze km: WD-5a Jesionowa Pn; DD23; DZ1; MOP nasyp pod chodniki.
• Materace z KŁSM: DD23; DD14.
• Warstwa mrozoochronna km: MOP; WO_DL12 km 1+450-1+750.
• Warstwa stabilizowana cementem w km: MOP; DZ1, DZ2; DD-23 km 0+000 -0+830 (2,5MPa).
• Warstwa podbudowy KŁSM km: Jesionowa Pd; WD-7 - część Pn i Pd; MOP.
• Warstwa podbudowy z BA km: węzeł Koszwały: rondo, DK7, DL1; WP226 (węzeł Przejazdowo); MOP.
• Warstwa wiążąca z BA: węzeł Koszwały: rondo, DK7; WP226 (węzeł Przejazdowo); węzeł Olszynka- obiekt.
• Warstwa ścieralna- SMA: węzeł Koszwały: rondo, DK7, DL1, DL2, DL3, DL4; WP226 (węzeł Przejazdowo).
• Pobocza KŁSM: Węzeł Olszynka - część Pd; Węzeł Koszwały; WP226.
• Rowy, pobocza, skarpy i pas rozdziału: węzeł Olszynka część południowa węzła; 7+375-7+500 rów lewy i prawy; WP226.
• Ścieki krawędziowe i skarpowe: węzeł Koszwały najazdy; WD-5a (część południowa).
• Roboty brukarskie (krawężniki, chodniki): węzeł Koszwały – rondo i chodniki; MOP – krawężnik.
Roboty mostowe
Estakada WE-1
• trwają prace wykończeniowe spodu konstrukcji estakady,
• trwa hydrofobizacjia podpór,
• trwa porządkowanie wnętrza estakady.
Łącznice
• Przystąpiono do realizacji programu naprawczego na Łącznicach.
WD-1
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.
WD-2
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.
WD-3
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.
M-1
Obiekt oddano do użytkowania.
Trwają prace wykończeniowe:
• montaż ekranów akustycznych,
• montaż balustrad,
• zabezpieczenie antykorozyjne betonu,
• demontaż podpór tymczasowych.
WD-4
• zabetonowano płytę przejściową na podporze P-3,
• trwają prace wykończeniowe.
WD-5a
• zakończono montaż ścian oporowych,
• zabetonowano płytę przejściową na podporze P-1,
• wykonano gzymsy na ścianie oporowej podpory nr P-3
• ułożono izolację płyty,
• ułożono warstwę wiążącą jezdni,
• trwają prace wykończeniowe.
WD-5
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.
WD-6
Roboty zakończone - obiekt oddany do użytkowania.
WD-7
• trwają prace wykończeniowe.
WD-8
• ułożono warstwę ścieralną jezdni,
• wykonano próbne obciążenie wiaduktu,
• wykonano schody skarpowe,
• obiekt oddano do eksploatacji,
• trwają prace wykończeniowe.
Roboty energetyczne
• Montaż słupów:
- 80 szt. na Węźle Straszyn,
- 7 szt. na Rondzie Koszwały.
• Kabel oświetleniowy:
- 14000m – Straszyn,
- 1700m – MOP.
• Założono licznik - MOP Koszwały.
• Uruchomiono instalację oświetleniową.
Roboty melioracyjne
• Wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych, umocnienie materacami gabionowymi skarp przepustów, wykop oraz umocnienie kiszką faszynową i płytami betonowymi typu „MEBA” rowów melioracyjnych.
Roboty teletechniczne
• Kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR układanej do ziemi na obiektach WD-5a, WD-5, WD-8, km 5+720 – 6+580, 7+400 – 8+550, 10+320 – 10+450 oraz montowanej w obiekcie M-1.
• Kontynuowano usuwanie kolizji T-9 TPSA w Koszwałach.
Roboty pozostałe
• Prowadzono prace nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.
• Koordynowano projekt „Budowa Drogi Ekspresowej S-7 Odcinek Gdańsk (A1) – Koszwały (Południowa Obwodnica m. Gdańska)” z projektami modernizacji linii kolejowych nr 009, Warszawa - Gdańsk i 226, Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny realizowanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec lipca wyniosło 91% Kwoty Kontraktowej.
Do końca lipca upłynęło 102,1% Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).