LIPIEC 2011

W miesiącu lipcu 2011 roku przeprowadzono następujące prace:

Roboty drogowe

„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951

• Nasypy w ilości 18052 m3, z czego:
- na Trasie Zasadniczej: 2310 m3,
- na WS DZRL: 2642  m3,
- droga wojewódzka 222: 8450  m3,
- na WS2 DL4: 890  m3,
- na WL DL3: 450 m3,
- na WL DL4: 450 m3,
- na Trakcie Św. Wojciecha: 2860 m3,
• Wykopy w ilości 3835 m3, z czego:
- na WS DZRP: 1900 m3,
- na Trakcie Św. Wojciecha: 645  m3,
- na WL DL3: 245  m3,
- na WL DL4: 245  m3,
- na P2: 400  m3,
- na P3: 400 m3,
• Odhumusowanie na trasie S6, DL12, DZRL, DZRP, DW 222: 12700 m2,
• Warstwa odsączającą na trasie zasadniczej, DZRP, DZRL, DL3: 2250 m3,
• Stabilizacja dna wykopu na trasie zasadniczej, DZRP, DD2: 16500 m2,
• Geowłóknina separacyjną pod w-wę odsączającą na Trasie Zasadniczej: 7000 m2,
• Podbudowa z KŁSM w-wa II na DD-7: 200 m3,
• Korytowanie na Trakcie Św. Wojciecha, P1, P2, P3: 1380 m3,
• Podbudowa z betonu asfaltowego grubości 16 cm w ilości 16829 m2 z czego:
- na łącznicy WS1 DL3: 813 m2,
- na łącznicy WS1 DL4: 902 m2,
- na DZRP: 14 m2,
- na łącznicy WS1 DL1: 3363 m2,
- na łącznicy WS1 DL2: 535 m2,
- na łącznicy WS1 DL12 L: 2267 m2,
- na łącznicy WS1 DL12 P: 2034 m2,
• Podbudowa z betonu asfaltowego grubości 20 cm na Trasie Zasadniczej w ilości: 6804 m2.

Ponadto kontynuowano profilowanie rowów i skarp na DZRP, DL1, DL2, DD1 oraz humusowanie skarp i pasa rozdziału na Trasie Zasadniczej.
 
„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860
• Platformy robocze: węzeł Olszynka DL12 1+760 ÷ 1+779; DL12 1+075 ÷ 1+250; 11+420 ÷ 11+490; 15+380 ÷ 15+430; 17+800 ÷ 17+860; Droga Gminna PD (WD7) 0+240 ÷ 0+360;
• Nasypy przeciążające w km: 5+860 ÷ 6+420; 14+160 ÷ 14+600; 14+840 ÷ 15+285; węzeł Przejazdowo: DL1 km 0+240 ÷ 0+409; DK7 0+175 ÷ 0+220; DK7 0+0710 ÷ 0+800; DL226 0+055 ÷ 0+120; MOP; WD6 najazd PD 0+480 ÷ 0+100;.
• Nasypy zasadnicze km: 7+350 ÷ 7+810 w-wa 4; 7+950 ÷ 8+100 w-wa 4;  8+600 -8+700 w-wa 3,4; węzeł Olszynka DL12 0+350 ÷0+600 4w-wa; 15+750 ÷ 15+920 w-wa 6, 5, 4, 3; 16+100 ÷ 16+200 w-wa 9, 8, 7, 6; MOP; 17+500 ÷ 17+860 w-wa 4,3;
• Rozbiórka nasypów przeciążeniowych w km: 9+600 ÷ 10+000; 13+100÷ 13+350;  16+250 ÷ 16+510; węzeł Koszwały DL2 i DL3; 17+180 ÷ 17+500;
• Warstwa transmisyjną km: 6+420 ÷ 6+650 (w-wa nr 1); 7+425 ÷ 7+525 (w-wa nr 3, 4); 7+555 ÷ 7+678 (w-wa nr 3); 7+678÷ 7+720 (w-wa nr 2); 7+720 ÷ 7+950 (w-wy nr 1, 2)  7+950 ÷ 8+150 (w-wy nr 1, 2); 8+150 ÷ 8+290 (w-wy 1, 2); 8+350 ÷8+720 (w-wa nr 2); 10+370 ÷ 10+410 (w-wa nr 1,2); 11+530 ÷ 11+600 (w-wa nr1,2); 15+285÷ 15+370 (w-wa nr 2);  15+750 ÷ 15+920 (w-wa nr 3);15+920 ÷ 16+000 (w-wa 1); 16+020 ÷ 16+100 (w-wa nr 1); węzeł Olszynka: DL12 0+270 ÷ 0+330; DL12 0+700-0+970 (w-wa 1); DL1 0+000 ÷ 0+320 (w-wa 1); DL2 0+000 ÷ 226 (w-wa 1); węzeł Przejazdowo: DL1 0+030 ÷ 0+300 (w-wa 1).
• Wzmocnienie drenami VD km: węzeł Przejazdowo DK7 włączenie po stronie południowej; 17+500 ÷ 17+860; węzeł Olszynka DL12 1+670 ÷ 1+730;
• Wzmocnienie kolumnami CMC km: 6+990 ÷ 7+035; węzeł Olszynka: DL12 0+755 ÷ 0+780; DL3 0+290 ÷ 0+310; węzeł Przejazdowo DK7 0+250 ÷ 0+680; WD6 0+295 ÷ 0+360; węzeł Koszwały DL 1 0+435 ÷ 0+445 (strefa przejściowa);


Roboty mostowe

WD-1
• malowanie konstrukcji stalowej łuku.

WD-2
• zabetonowano dolną płytę ustroju skrzynkowego przęsła,
• Wykonano mury oporowe na przyczółkach P-1 i P-3.

Estakada WE-1
• fundamenty na podporach: 1L, 1P,
• oczepy na podporach: 2L, 3L, 59L, 59P, 20P,
• wykonano segmenty płyty: SI-8L, SI-8P, SI-9L, SI-9P, SI-10L, SI-10P, SI-11L, SI-11P, SIII-23L, SIII-23P, SIII-24L, SIII-24P, SIV-15L, SIV-15P, SIV-16L, SIV-16P, SIV-17L, SIV-17P, SVI-6L, SVI-6P, SVI-7L, SVI-7P.

Łącznica L-2
• wykonano 95% zbrojenia ustroju nośnego (drugiej części), betonowanie zaplanowane na początek sierpnia.

Łącznica L-4
• wykonano 95% zbrojenia ustroju nośnego (drugiej części), betonowanie zaplanowane na początek sierpnia.

WD-3
• komplet podpór,
• trwa montaż rusztowań pod szalunki.

M-1
• ukończono budowę stanowiska do nasuwania,
• zabetonowano dolną płytę skrzynki ustroju nośnego segmentów S1L oraz S1P.
   
WD-4
• komplet podpór,
• montaż rusztowań pod szalunki.

WD-5a
• komplet podpór,
• montaż rusztowań pod szalunki.

WD-5
• wykonano korpus przyczółka P-1.

WD-6
• wykonano filary podpory P-1, P-2, P-3.

WD-7
• zabetonowano i sprężono płytę ustroju nośnego.

WD-8
• trwa montaż konstrukcji stalowej pomostu wiaduktu.

P.Z.
• naprawiono geotkaninę.

Roboty energetyczne

Usuwanie kolizji NN i WN
- porządkowanie i przekazywanie terenu właścicielom.

Oświetlenie:
- montaż konstrukcji słupowych stacji transformatorowych T1, T2, T3, T4.
- układanie kabla oświetleniowego - Straszyn - 1000m.

Roboty melioracyjne


W miesiącu lipcu 2011 r. rozpoczęto następujące roboty:
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur GRP Dn 800 mm na przepustach: P – 1h oraz P – 69h na Potoku Św. Wojciech (km TZ 0 + 050),
• Wykop, podbudowa, ustawienie studni żelbetowej Dn 1500 mm, ułożenie rur GRP Dn 600 mm na przepuście P – 68 h (km TZ 7 + 690),
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,49 x 1,83 m na przepustach: P – 17 (km TZ 6 + 600) oraz P – 25A (km TZ 9 + 650)
• Wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów: rów nr 13B na Olszynce (Węzeł Trasy Sucharskiego – km TZ 9 + 000); oraz rowy nr 23, 27 i 28 na Polderze Przejazdowo (km TZ od 9 + 050 do 11 + 440)

W miesiącu sprawozdawczym kontynuowano wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych oraz wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów melioracyjnych.

Roboty teletechniczne
• kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR,
• kontynuowano usuwanie kolizji T-4, T-5 Trakt Św. Wojciecha, T-8A Hawe/PCSS.

Roboty pozostałe

• prowadzono prace nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.

 

Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec lipca wyniosło 52,25% Kwoty Kontraktowej.
Do końca lipca upłynęło 64,58%  Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).