KWIECIEŃ 2012

W miesiącu kwietniu 2012 roku przeprowadzono następujące prace:

Roboty drogowe

„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951
• Wykopy w ilości 2500 m3 na DZRP i DZRL.
• Budowa nawierzchni na Węźle Straszyn.
• Umocnienia rowów na Trasie Zasadniczej.
• Montaż barier energochłonnych na Trasie Zasadniczej i DZRP oraz DZRL.
• Budowa zbiorników retencyjnych przy Węźle Straszyn.

„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860
• Nasypy zasadnicze km: 5+712 ÷ 5+880 w-wa odbiorowa, 2; 6+800 ÷ 7+050 2, 1 w-wa; 7+370 ÷ 7+430 w-wa odbiorowa, 8, 7, 6, 5; 10+300 ÷ 10+450 w-wy 3, 2, 1; 10+950 ÷ 11+050 w-wy 2, 1; 11+500 ÷ 11+610 w-wa 1; 15+250 ÷ 15+300 w-wy odbiorowi, 1; 15+475 ÷ 15+520 w-wa 1;
• WD-6 cz. PN w-wy 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1; WD6 cz. PD w-wy 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1;
• WO DL12 0+770 ÷ 0+960 w-wa 11, 10, 9, 8;
• WP DL1 0+210 ÷ 0+240 w-wa 1; WP DL3, 4 w-wa 2 i 1; WP DK7 0+210 ÷ 0+235 w-wa 1; WP DK7 0+670 ÷ 0+710 w-wy odbiorowe i 2; WP DK7 0+510 ÷ 0+560 w-wy 3, 2, 1;
• Rozbiórka nasypów przeciążeniowych w km: rozbiórka obu nasypów przeciążeniowych WD-6; MOP;
• Warstwa transmisyjna w km: 5+712 -5+880 w-wa 3, 2, 1; 7+370 ÷ 7+430 w-wa 2; 15+275 ÷ 15+300 w-wa 2;
• WP DK7 0+690 ÷ 0+720 w-wa 1, 2, 3;
• Warstwa mrozoochronna w km: 5+900 ÷ 6+100; 10+300 ÷ 10+400; 11+500 ÷ 11+610; 14+650 ÷ 14+700; 15+250 ÷ 15+425; 15+470 ÷ 15+520;
• WP DK7 0+300 ÷ 0+395; WP DL1 0+210 ÷ 0350;
• Warstwa stabilizowana cementem w km: 5+900 ÷ 6+750; 10+300 ÷ 10+400; 14+550 ÷ 14+780;  15+050 ÷ 15+450; 15+475 ÷ 15+550;
• WP DK7 0+300 ÷ 0+385;
• Warstwa KŁSM w km: 11+600 ÷ 11+800 str. L i P w-wa II; 14+050 ÷ 14+600; 14+730 ÷ 15+200str. L i P;
• WP DL1, DL2, DL3;
• Warstwa podbudowy z BA w km: 11+600 ÷ 11+800 str. L i P w-wa II; 14+050 ÷ 14+750 str L i P; 14+780 ÷ 15+200 str. P i L;
• Warstwa wiążąca z BA w km: 8+150 ÷ 8+830 str. P; 13+830 ÷ 14+050 str. L i P; 14+050 ÷ 14+760 str. L i P; 14+760 ÷ 15+200 str. L i P;
• Warstwa ścieralna SMA: 12+200 ÷ 13+800 str. L i P, 15+600 ÷ 17+860 str. P, 16+700 ÷ 17+860 str. L;
• Pobocza: 11+800 ÷ 12+200 str. L i P; 15+550 ÷ 16+700 STR. L i P;
 


Roboty mostowe

Estakada WE-1
• wykonano 127mb kap chodnikowych (zaawansowanie: kapa wąska 91,31%, kapa szeroka 92,95%),
• trwa montaż łożysk,
• trwa układanie nawierzchnio-izolacji kap chodnikowych,
• trwa przygotowanie powierzchni pod izolację płyty,
• rozpoczęto układanie warstwy wiążącej na nitce lewej estakady WE-1,
• trwa montaż ekranów akustycznych.

WD-1
• wykonano izolację pod kapami chodnikowymi,
• ułożono krawężniki,
• wykonano zbrojenie kap chodnikowych,
• zabetonowano chodniki na skarpach,
• zamocowano deski gzymsowe.

WD-2
• wykonano izolację płyty,
• ułożono warstwy bitumiczne jezdni,
• wykonano nawierzchnio-izolację kap chodnikowych,
• przełożono ruch na obiekt.

WD-3
• przełożono ruch na obiekt.

M-1
• wykonano naciąg sprężenia zewnętrznego – zaawansowanie 100%,
• wykonano izolację pod kapami chodnikowymi (jezdnia lewa) – zaawansowanie 90%,
• wykonano krawężniki (jezdnia lewa) – zaawansowanie 70%,
• zabetonowano kapy chodnikowe (jezdnia lewa) – zaawansowanie 20%,
• zakończono montaż łożysk docelowych.
   
WD-4
• trwają prace wykończeniowe.

WD-5a
• trwają prace wykończeniowe.

WD-5
• trwa montaż odwodnienia.

WD-6
• zabetonowano płyty przejściowe,
• zakończono montaż ścian oporowych.

WD-7
• trwają prace wykończeniowe,

WD-8
• wykonano zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej przęsła,
• trwa wykonywanie zabezpieczenia antykorozyjnego łuków,
• trwają prace wykończeniowe.

P.Z.
• zabetonowano ławy pod ekrany akustyczne.

P-1
• zmontowano przepust P-1a
• wykonano zasypkę nad przepustem P-1 i P-1a.


Roboty energetyczne

• Montaż naświetlaczy                 4 szt.
• Układanie kabla oświetleniowego         5700m.
• Montaż słupów oświetleniowych             38 szt.
• Montaż zasilacza szafki oświetleniowej         386m.
• Podwieszenie rur z kablami pod obiektem     500m.
• Demontaż słupów napowietrznej linii oświetleniowej     13 szt.
• Posadowienie słupa końcowego napowietrznej linii oświetleniowe 1 szt.
• Przygotowanie instrukcji obsługi abonenckiej stacji transformatorowej.


Roboty melioracyjne

• Wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych, umocnienie materacami gabionowymi skarp przepustów, wykop oraz umocnienie kiszką faszynową i płytami betonowymi typu „MEBA” rowów melioracyjnych.
• Zakończono układanie płyt granitowych na murach żelbetowych Kanału Raduni.


Roboty teletechniczne
• Kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR na Trakcie Św. Wojciecha, Węźle Przejazdowo, Węźle Koszwały, w km 9+700 - 10+200, km 11+650 i km 15+200, w km 2+600; 16+400 oraz na Estakadzie WE-1.
• Kontynuowano usuwanie kolizji T-5 (etap drugi) na Trakcie Św. Wojciecha.


Roboty pozostałe

• Prowadzono prace nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.
•  koordynowano wykonanie robót w rejonie skrzyżowania estakady WE-1 z torami kolejowymi linii nr 226 w km 6,112 z projektem modernizacji linii kolejowej nr 226, Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny realizowanym przez PKP PLK S.A.

Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec kwietnia wyniosło 80,5% Kwoty Kontraktowej.
Do końca kwietnia upłynęło 89,58%  Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).