KWIECIEŃ 2011

W miesiącu kwietniu 2011 roku przeprowadzono następujące prace:

Roboty drogowe

„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951


• Nasypy w ilości: 11020 m3, z czego:
  - na trasie zasadniczej - 5000 m3,
  - na łącznicach DL 3 i Dl 4 - 6020 m3.
• Wykopy w ilości: 6900 m3, z czego:
  - na DZRP - 3260 m3,
  - na łącznicach DL1 i DL 2 - 3100 m3,
  - pod fundament muru oporowego przy trasie zasadniczej 200 m3.
• Podbudowa z kruszywa łamanego na trasie zasadniczej – 11050 m2.
• Podbudowa bitumiczną grubości 20 cm – 12600 m2.
• Warstwa wiążącą grubości 8 cm – 37000 m2.
• Warstwa odsączającą  na DZRP – 5800 m2.
• Ścieki z elementów prefabrykowanych po obu stronach jezdni – 960 m.
• Profilowanie skarp wzdłuż Trasy Zasadniczej oraz formowanie rowów.
 
Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860   

• Platformy: rozpoczęto wykonywanie platformy na MOP; WK_DL1 0+230 ÷ 0+270, WP_DL1 i DL2 0+030 ÷ 0+ 0+150 (korekta wysokościowa).
• Nasypy przeciążające w km: 5+860 ÷ 6+420 III warstwa; 10+950 ÷ 11+080 I warstwa; 11+100 ÷ 11+310 III, II, I warstwy; 11+850 ÷ 12+200 V, IV warstwy; 12+200 ÷ 12+250 III, II, I warstwy; 13+100 ÷ 13+550 V, IV, III, II, I warstwy; 13+550 ÷ 14+000 V, IV, III, I warstwy; 14+600 ÷ 14+900 VII, VI, V, IV warstwa; 17+200 ÷ 17+500 I warstwa; WP_DL_226 0+055 -0+120.
• Nasypy zasadnicze km 7+372 ÷ 7+450: 18, 17, 16 warstwa; 14+600 ÷ 14+900: 1 warstwa; 15+000 ÷ 15+200: 4, 3, 2, 1 warstwa.
• Warstwa transmisyjna km: 7+800 ÷ 7+950 (warstwa 1), 16+560 ÷ 16+650 (warstwa 1, 2); 16+100 ÷ 16+200 (warstwa 1); 16+540 ÷ 16+700 (warstwa 1).
• Wzmocnienie drenami VD km:  14+960 ÷ 15+250.
• Wzmocnienie kolumnami CMC km: 6+420÷ 6+750; 7+955÷ 8+020; 7+430÷ 7+550; 8+035÷ 7+450; 8+650÷ 7+820; węzeł Koszwały w rejonie WD 8 DL1 0+200 ÷ 0+270; rejonie WD 8 DL2  0+000 ÷ 0+060; 

Roboty mostowe

WD-1
- zespawano styki montażowe,
- wykonano ochronę antykorozyjną styków montażowych,
- wykonano sprężenie podłużne i poprzeczne płyty żelbetowej,
- wykonano podwieszenie pomostu do łuku.

Estakada WE-1
- filary na podporach: 4L, 5P,
- oczepy na podporach: 5L, 19L, 52P, 61P, 62L, 62P, 64L, 64P, 65P,
- wykonano segmenty płyty: SII-13L, SII-13P, SII-14L, SII-,14P, SIII-11L, SIII-11P, SIII-12L, SIII-12P, SIII-13L, SIII-13P, SIII-14L, SIII-14P, SIII-15L, SIII-15P, SIV-1L, SIV-1P, SIV-2L. 

Łącznica L-1
- zabetonowano 57% ustroju nośnego.

Łącznica L-2
- wykonano 90% wzmocnienia podłoża pod szalunki ustroju nośnego,
- wykonano 25% szalunków ustroju nośnego.

WD-3
Podpory 1 i 3:
- wykonano fundament,
- wykonano filary.
Podpora 2:
- wbito ściankę szczelną fundamentu.

M-1
Podpora nr 1
- zabetonowano skrzydełka (nitka lewa i prawa).
Stanowisko do nasuwania:
- wykonano 70% stanowiska do nasuwania.

WD-4
- wykonano komplet fundamentów,
- wykonano 67% filarów.

WD-5a
- wykonano 100% fundamentów,
- wykonano 100% filarów,
- trwa wykonywanie oczepów.

WD-5
Podpora nr 2:
- wykonano 100% pali.

WD-7
- montaż rusztowań pod szalunki ustroju nośnego.

WD-8
- wykonano wzmocnienie podłoża CMC pod przyczółkami.

P-1/P-1a
- wykonano naprawę uszkodzeń antykorozji konstrukcji stalowej.


Roboty energetyczne


W kwietniu2011 roku wykonywano następujące prace w zakresie usuwania kolizji:

• kolizje WN i NN:
  - przebudowa linii 110 kV relacji Gdańsk Błonia - Starogard Gdański - Tczew - kpl. 1 Przejazdowo,
  - montaż uziemień na linii 110 kV relacji  Starogard Gdański – Tczew - Rokitki - kpl. 1 Przejazdowo,
  - montaż przewodu OPGW na linii Olsztyn Mątki - Gdańsk Błonia - kpl. 1 - Przejazdowo – Olszynka,
  - spawanie światłowodów na w/w linii demontaż starego przewodu odgromowego la l-400kV Gdańsk - Olsztyn Mątki - 1 kpl. Przejazdowo – Olszynka,
  - prace demontażowo – porządkowe Rozbiórka dróg technologicznych i rekultywacja terenu.

• kolizje nn i SN:
Energa Operator odebrała usunięcie kolizji nr 1, 1A,12, 15, 17, 18, 22, 23, 24, 25.
Wykonawca zgłosił do odbioru usunięcie kolizji 3 i 3A.

• Montaż oświetlenia:
Demontaż świetlenia Węzeł Przejazdowo – Przejazdowo: 29 szt.
Montaż oświetlenia - km 0+800 (4 odcinki kablowe + 6 fundamentów pod słupy oświetleniowe).


Roboty melioracyjne

• rozpoczęto wykop, podbudowę, ułożenie rur GRP Dn 800 mm na przepuście P – 1D na rowie nr 1 na Polderze Orunia ( km TZ 5 + 700),
• rozpoczęto wykop, podbudowę, ułożenie rur karbowanych o wym. 1,44x0,97 m na przepuście P – 20h na rowie nr 12 (km TZ 8 +300) i P – 21h na rowie nr 13 (km TZ 8 +450),
• rozpoczęto wykop, podbudowę, ułożenie rur karbowanych o wym. 1,84x1,39 m na przepuście P – 32h (km TZ 11 +600),
• rozpoczęto wykop, podbudowę, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,49 x 1,83 m na przepustach: P – 21 (km TZ 8 + 400), P – 21A (km TZ 8 + 400), P – 58h (km TZ 16 + 004) oraz P – 62h (km TZ 16 + 553), 
• rozpoczęto wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów: rów nr 12 na Olszynce (Trasa Sucharskiego); oraz rowu nr 3A, 19E, 20E na Polderze Orunia,
• kontynuowano wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych oraz wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów melioracyjnych.
• zakończono gruntowną konserwację kanałów melioracji podstawowej na polderze Rudniki.


Roboty teletechniczne
- kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR,
- kontynuowano usuwanie kolizji T-4, T-4a Trakt Św. Wojciecha,
- zakończono usuwanie kolizji T-7 w Przejazdowie.


Roboty pozostałe
- prowadzono pracę nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.
- kontynuowano prace związane z budową urządzeń ssp, zasilania i oświetlenia przejazdu kolejowego w km 5,583 linii nr 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny oraz usunięciem kolizji z kablami teletechnicznymi PKP w km 321,767 linii nr 009 Warszawa – Gdańsk oraz w km 6,123 linii nr 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny.


Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec kwietnia wyniosło 43,15% Kwoty Kontraktowej.
Do końca kwietnia upłynęło 52,08%  Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).