GRUDZIEŃ 2011

W miesiącu grudniu 2011 roku przeprowadzono następujące prace:

Roboty drogowe
„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951

• Nasypy w ilości  1170 m3 , z czego:
- na S6 - 270  m3,
- na Trasie Zasadniczej - 300 m3,
- na DW 222 -    600 m3.

• Wykopy w ilości  600  m3, z czego:
- ul.Borkowska  - 600 m3 .

• Podbudowy z gruntu stabilizowanego mechanicznie w ilości 3500 m2, z czego:
- na S6 - 2000  m2,
- na Trakcie Św. Wojciecha - 300  m2.

• Warstwy wiążące w ilości 3500 m2, z czego:
- na Trakcie Św. Wojciecha, WL DL1, 2, 3, 4 - 2500  m2.

• Rozbiórki nawierzchni 500 m2 na Trakcie Św. Wojciecha.
• Profilowanie nasypu pod stabilizację na ul. Borkowskiej, WD2, WD3,
• Profilowanie rowów i skarp na DW 222, WS2 DL4,
• Podbudowa z BA na WS2 DL4 w ilości 1000 m2,
• Formowanie włączeń na węźle Straszyn.

„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860
• Nasypy przeciążające w km: MOP w-wa II; najazdy w części VD na WD6 PN i PD w-wa II, I.
• Nasypy zasadnicze km: 6+840 ÷ 7+020 w-wa 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6; 8+600 ÷ 8 +700 w-wa 1-sza; węzeł Olszynka DL12 0+340 ÷ 0+690 w-wa 5 i 6; DL12 0+760 ÷ 0+860 w-wa 16, 15; 10+400 ÷ 10+480 w-wa 2 i 1; 11+400 ÷ 11+500 w-wa 3, 2, 1; węzeł Przejazdowo DK7 0+300 ÷ 0+395 w-wa 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9; DK7 0+540 ÷ 0+600 w-wa 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3; droga gminna Koszwały (najazd na WD7) w-wa 6, 5, 4, 3; węzeł Koszwały DL1 0+340 ÷0+405 w-wa 9, 8, 7, 6, 5; DL1 0+200 ÷ 0+260 w-wa 9, 8; 16+550÷ 16+700 w-wa 2 i 1; 17+175 ÷17+275 w-wa 1.
• Rozbiórka nasypów przeciążeniowych w km: 5+860 ÷ 6+420; 11+600 ÷ 11+850; 14+160 ÷14+840.
• Warstwa transmisyjna km: 7+029 ÷ 7+050 w-wa 1, 2, 3, 4; 10+320 ÷ 10+350 w-wa 1; 10+450 ÷ 10+480 w-wa 1; węzeł Olszynka DL12 0+760 ÷ 0+850 w-wa 1 i 2; DL3 0+120 ÷ 0+200; 11+580 ÷ 11+625 w-wa 1; WD6 najazd 0+100 ÷ 0+175 oraz 0+278 ÷0+410 w-wa 2, 3; WD7 najazd 0+234 ÷ 0+300 w-wa 1.
• Wzmocnienie kolumnami CMC km: 6+400 ÷ 6+430; strefy przejściowe: na węzłach WD-5a, Przejazdowo, Koszwały, WD5a 0+290 ÷ 0+540.
• Warstwa mrozoochronna w km: 8+575÷7+700; 10+400÷10+950; 11+100÷11+420; 11+600÷12+100; 16+700÷16+800; 17+150÷17+500; węzeł Przejazdowo DL1 i DL2 oraz rondo PN.
• Warstwa stabilizowana cementem w km: 8+550÷8+700; 10+000÷10+950; 11+300÷11+500; 16+700÷16+800; 17+150÷17+860.
• Warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w km: 7+500÷7+850; 8+550÷8+700; 9+850÷10+280; 10+500÷10+950; 16+500÷16+580; 16+700÷16+870.
• Warstwa podbudowy z betonu asfaltowego w km: 7+520÷7+850; 8+550÷8+900; 9+850÷10+280; 12+100÷12+600; 15+900÷16+500.
• Warstwa wiążąca w km: 12+100÷12+600; 12+900÷13+800; 13+800÷14+050; 15+850÷16+460.


Roboty mostowe

WD-2
• wykonano izolacje płyty,
• zamontowano bariery ochronne oraz balustrady,
• ułożono warstwę wiążącą i ścieralną nawierzchni asfaltowej.

Estakada WE-1
• wykonano segment  SV-P,
• wykonano 1553 mb kap chodnikowych (kapa wąska 41,31%, kapa szeroka 34,45%).

Łącznice
• Łącznica L-3: zabetonowano II etap. Wykonano 100% ustroju nośnego.

WD-3
• wykonano izolacje płyty,
• zamontowano bariery ochronne oraz balustrady,
• ułożono warstwę wiążącą i ścieralną nawierzchni asfaltowej.
       
M-1
• wykonano segmenty ustroju nośnego: S5L, S5P, S6L, S6P.
   
WD-4
• zabetonowano kapy chodnikowe.

WD-5
• zakończono montaż łuku,
• zamontowano i naprężono wieszaki.

WD-6
• sprężono przęsło wiaduktu,
• zabetonowano ścianki żwirowe.

WD-7
• wykonano ściany oporowe z gruntu zbrojonego (podpora P-1) – zaawansowanie 100%.


Roboty energetyczne
• Ułożenie kabla:
800m  11+800 - 12+200,
600m  11+100 - 11+400,
200m  8+600 - 8+700,
150m  WS2-DL4,
650m - DW222,
300m - WD2.

• Fundamenty pod słupy oświetleniowe:
18szt  8+600 - 9+400,
4 szt  WD2,
17 szt  DW222.
• Słupy oświetleniowe:
5 szt  WD2.
• Oświetlenie obiektu projektory:
9 szt. WD2.
• Instalacja oświetleniowa obiektu:
100m WD2.


Roboty melioracyjne

W miesiącu grudniu 2011 r. rozpoczęto następujące roboty:   
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,49 x 1,83 m na przepuście P – 16, na polderze Orunia (km TZ 6 + 132),
• Umocnienie materacami gabionowymi skarp przepustów: P - 31h, P - 34h, P - 35h, P - 37h, P - 68h, P – 18, P – 7D, P – 23D oraz wloty do następujących przepustów: P – 20h, P - 21h, P – 22h, P - 74h, P – 8D,
• Szalowanie, zbrojenie i betonowanie oczepu żelbetowego na lewym i prawym brzegu Kanału Raduni. Wykonywanie okładziny z kamienia granitowego.
   
W miesiącu sprawozdawczym kontynuowano następujące roboty:
• wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych,
• umocnienie materacami gabionowymi skarp przepustów,
• wykop oraz umocnienie kiszką faszynową i płytami betonowymi typu „MEBA” rowów melioracyjnych.


Roboty teletechniczne
• Kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR.
• Kontynuowano roboty związane z usunięciem awarii kabla dalekosiężnego TPSA


Roboty pozostałe
• Prowadzono prace nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.
• Zakończono demontaż podpór tymczasowych estakady WE-1 w km 321,767 linii kolejowej Warszawa – Gdańsk.
• dokonano okresowego przeglądu zabudowanych urządzeń ssp na przejeździe kolejowym w km 5,583 linii nr  226, Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny.


Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec grudnia wyniosło 72,2% Kwoty Kontraktowej.
Do końca grudnia upłynęło 83,33%  Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowych).