CZERWIEC 2011

W miesiącu czerwcu 2011 roku przeprowadzono następujące prace:

Roboty drogowe

„Wysoczyzna” Trasa Zasadnicza w km 0+000 – 2+951
• Nasypy w ilości 13690 m3, z czego :
- na Trasie Zasadniczej: 3710 m3,
- na DZRP: 550 m3,
- na DZRL: 3250 m3,                     
- na Trakcie Św. Wojciecha: 2150 m3,
- na DD 6: 500 m3,
- na Trakcie Św. Wojciecha: 2150 m3,
- na ul. Borkowskiej: 1380 m3.
•Wykopy w ilości 27870 m3, z czego :
- na Trasie Zasadniczej: 5510m3,
- na ul. Borkowskiej: 350 m3,
- na DZRL: 14260 m3,
- na DZRP: 7750 m3.
• Ściek z elementów prefabrykowanych na Trasie Zasadniczej: 700 m.
• Osadzenie wpustów z obrukowaniem  na  Trasie Zasadniczej: 80 szt.
• Mur oporowy z gabionów: 1460 m3.
• Ścieki z elementów prefabrykowanych wzdłuż S6: 1100 m.
• Podbudowa z KŁSM na Trasie Zasadniczej, DZRP i DL2: 23850 m2.   
• Stabilizacja podłoża wapnem na trasie głównej, DZRL i DZRP: 22300 m2.
• Profilowanie skarp wzdłuż Trasy Zasadniczej oraz formowanie rowów, rozpoczęto też humusowanie skarp.

„Żuławy” Trasa Zasadnicza w km 5+701 – 17+860
• Platformy robocze: węzeł Przejazdowo – rondo PD; węzeł Przejazdowo DK7 odcinki: 0+150 ÷ 0+220 0+510 ÷ 0+650; 0+710 ÷ 0+775; węzeł Olszynka DL-12 1+200 ÷ 1+700; 11+520 ÷ 11+550; 17+500 ÷ 17+700.
• Nasypy przeciążające w km: 5+860 ÷ 6+420; 13+350 ÷ 14+000; 14+000 ÷ 14+160; 14+160 ÷ 14+600; 14+600 ÷ 14+840; 14+840 ÷ 15+285; węzeł Przejazdowo DL3 km 0+000 ÷ 0+145 DL4 0+040 ÷ 0+200; MOP.
• Nasypy zasadnicze km: 7+810 ÷ 7+950 3 i 2 w-wa; węzeł Olszynka DL12 0+350 ÷ 0+600 4 w-wa;
• Rozbiórkę nasypów przeciążeniowych w km: 9+000 ÷ 9+600; węzeł Koszwały DL2 i DL3; 15+500 ÷ 15+750 4 w-wa;
• Warstwę transmisyjną km: 7+425 ÷ 7+540 (w-wa nr 2); 8+070 ÷ 8+200 (w-wa nr 1); 7+555 ÷ 7+678 (w-wa nr 2); 7+698÷ 7+779 (w-wa nr 2); 7+810 ÷ 7+950 (w-wa nr 3); 8+000 ÷ 8+150(w-wa nr 1); 8+350 ÷8+720 (w-wa nr 1); 15+285÷ 15+400 (w-wa nr 1); 15+500 ÷ 15+800 (w-wa nr 2); węzeł Olszynka DL12 0+430 ÷ 0+690;
• Wzmocnienie drenami VD km: WD-6 część południowa; węzeł Przejazdowo DK7 włączenie po stronie północnej;
• Wzmocnienie kolumnami CMC km: 6+800 ÷ 7+010; 10+415 ÷ 10+430; 11+500 ÷ 11+590; 11+515÷ 11+600 węzeł Przejazdowo DL1 0+150 ÷ 0+250; węzeł Przejazdowo DK7 0+255 ÷ 0+365 oraz 0+350 ÷ 0+400; węzeł Przejazdowo DL1 0+125 ÷ 0+270; WD-6 0+405 ÷ 0+420.

Roboty mostowe
WD-1
• wykonano izolację płyty w miejscu kap chodnikowych.

WD-2
• wykonano szalunek oraz zbrojenie ustroju nośnego w 50%.

Estakada WE-1
• fundamenty na podporach: 2L,
• filary na podporach: 2L, 3L, 7L, 7P,
• oczepy na podporach: 2L, 3L, 7L, 7P, 53P, 54L, 57L, 57P,
• wykonano segmenty płyty: SI-4L, SI-4P, SI-5L, SI-5P, SI-5L, SI-5P, SI-6L, SI-6P, SI-7L, SI-7P, SIII-19L, SIII-19P, SIII-20L, SIII-20P, SIII-21L, SIII-21P, SIII-22L, SIII-22P, SIV-12L, SIV-12P, SIV-13L, SIV-13P, SIV-14L, SIV-14P, SVI-4L, SVI-4P, SVI-5L, SVI-6P. 

Łącznica L-1
• zabetonowano 100% ustroju nośnego.

Łącznica L-2
• wykonano 60% zbrojenia ustroju nośnego.

Łącznica L-4
• wykonano 65% ustroju nośnego.

WD-3
Podpory 1 i 3:
• wykonano oczepy.
Podpora 2:
• wykonano filar.

M-1
• stanowisko do nasuwania wykonane 95%,
• trwa zbrojenie i deskowanie segmentu 1L i 1P (planowany termin zakończenia oraz betonowania koniec lipca 2011),

WD-4
• wykonany komplet podpór.

WD-5a
• wykonany komplet podpór,
• rozpoczęto ustawianie rusztowań szalunków ustroju nośnego przy podporach.

WD-5
• wykonano korpus przyczółka P-2,
• wykonano fundament podpory P-1,
• trwa montaż szalunków przyczółka P-1.

WD-6
• wykonano fundament podpory P-1
• wykonano zbrojenie fundamentu podpory P-2
• trwa rozkuwanie głowic pali prefabrykowanych podpory P-3

WD-7
• trwa montaż zbrojenia ustroju nośnego 80% – planowane zakończenie 14.07.2011 r.

WD-8
• zabetonowano dwie belki nadłożyskowe (cześć dolna),
• trwa montaż rusztowań – planowane zakończenie do 14.06.2011 r. (roboty opóźnione).

P-1/P-1a
• planowane uszczelnienie połączenia blachy z fundamentem (od strony wnętrza przepustu).

Roboty energetyczne
• Usuwanie kolizji NN i WN:
- porządkowanie i przekazywanie terenu właścicielom,
- sprawdzenie techniczne usuniętych kolizji WN przez PSE.

• Oświetlenie:
- ułożenie kabla zasilającego 15kV do stacji T1 - Węzeł Straszyn,
- ułożenie kabla zasilającego 15kV do stacji T4 - Węzeł Koszwały,
- przygotowanie do montażu stacji transformatorowych T1-T4.

Roboty melioracyjne

W miesiącu czerwcu 2011 r. rozpoczęto następujące roboty:
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur GRP Dn 600 mm na przepuście P – 6D na rowie nr 6 (km TZ 7 + 060),
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur GRP Dn 800 mm na przepustach: P – 4D, na rowie nr 4  (km TZ 6 + 400) oraz  P – 5D na rowie nr 6 ( km TZ 6 + 850),
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur karbowanych o wym. 1,84x1,39 m na przepuście P – 34 na drodze nr 226 (km TZ 11 + 600),
• Wykop, podbudowa, ułożenie rur karbowanych o wym. 2,49x1,83 m na przepuście P – 24 (km TZ 9 + 075),
• Wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów: rów na Kanale E na Olszynce (Trasa Sucharskiego – km TZ 9 + 000); oraz rowy nr 16 i 22 na Polderze Przejazdowo (km TZ od 9 + 000 do 9 + 320).

W miesiącu sprawozdawczym kontynuowano wykonywanie przepustów drogowych i melioracyjnych oraz wykop i umocnienie kiszką faszynową rowów melioracyjnych.

Roboty teletechniczne
• kontynuowano budowę kanalizacji TRISTAR,
• kontynuowano usuwanie kolizji T-4 Trakt Św. Wojciecha, T-8A Hawe/PCSS
• zakończono usuwanie kolizji PKP – wybudowanie przyłącza teletechnicznego do kontenera SSP

Roboty pozostałe
• prowadzono prace nad budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej.

Zaawansowanie finansowe Kontraktu na koniec czerwca wyniosło 49,02% Kwoty Kontraktowej.
Do końca czerwca upłynęło 60,42%  Czasu na Ukończenie (bez uwzględnienia okresów zimowyc
h).